ترور و کشتن زنان و کودکان نشانه بزدلی دشمنان و شکست آنان از جبهه مقاومت است

حجت‌الاسلام دیلمی ترور را نشانه ترس و وحشت دشمنان دانست و گفت: کسانی که دست به این چنین اقدامات بزدلانه می‌زنند که جرات نشان دادن خود و رویارویی آشکار و در میدان را ندارند. اگر جرات داشتند در مقابل جبهه مقاومت و اسلام در میدان می‌ایستادند.

حجت‌الاسلام رضا دیلمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با محکوم کردن جنایت تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان اظهارکرد: شهادت مایه فخر و عزت ماست؛ ما در مکتب عاشورا یاد گرفتیم که سر به نی می‌دهیم اما تن به ذلت هرگز. شهادت آرزوی ماست و ایادی استکباری و جریان‌های نفاق و صهیونیستی فکر نکنند ما از مرگ آنهم شهادت هراس داریم. ما در مکتب سیدالشهدا (ع) آموختیم که شهادت اوج افتخار و عزت ما در مسیر مبارزه با استکبار و کفر است.  

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ترور را نشانه ترس و وحشت دشمنان دانست و گفت:  کسانی دست به این چنین اقدامات بزدلانه می‌زنند که جرات نشان دادن خود و رویارویی آشکار و در میدان را ندارند. اگر جرات داشتند در مقابل جبهه مقاومت و اسلام در میدان می‌ایستادند.

وی افزود: پیوندهای اجتماعی حول محور امام و فرهنگ ایثار و شهادت و تجمعات مومنانه و مخلصانه همواره سبب وحشت دشمنان بوده است. اجتماعات عظیم مانند اربعین و فرهنگ ایثار و شهادت از مولفه‌های اقتدار ما است.  

حجت‌الاسلام دیلمی ادامه داد: کشتن مردم بی‌دفاع نشان می‌دهد که سخنان پوپولیستی و پروپاگاندای زن، زندگی و آزادی برای فریب جامعه است. این کشتار سند فریب و نفاق این جریان‌ها است و مردم باید جنگ روانی دشمن را بشناسند.

وی خاطرنشان کرد: این ترورها همچنین نشان دهنده این است که دشمن در همه عرصه‌ها از جبهه مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی شکست خورده و برای اینکه آبرویش رفته و شکست ترمیم نشدنی خورده است دست به ترور می‌زند تا از مرگ حتمی خود جلوگیری کند اما دشمنان بدانند نابودی و مرگ آنها قطعی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمن هزینه سنگینی را برای ایجاد خاورمیانه جدید با راه‌اندازی داعش و جریان‌های افراطی به راه انداخت اما جبهه مقاومت و میدان‌دار این جبهه، حاج قاسم سلیمانی، آنان را ناکام گذاشت.

وی همچنین اظهارکرد: این حادثه اهمیت کار مدافعان حرم را به همه ما اثبات کرد. ۴۵ سال است که نیروهای نظامی و امنیتی ما از جان و ناموس این مملکت دفاع می‌کنند. نباید فریب بازی رسانه‌ای دشمن را خورد. همه ما در کنار نیروهای مقتدر نظامی و امنیتی‌ کشورمان هستیم و حتما انتقام سختی از دشمنان گرفته خواهد شد.

کد خبر 1742731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha