اجازه فعالیت در میانکاله با لحاظ استانداردها داده شود

شریعتی گفت: محیط زیست نباید مانع سرمایه گذاری شود بلکه باید با لحاظ استانداردها اجازه فعالیت در میانکاله  داده شود تا ضمن حفظ طبیعت، سرمایه گذاری انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   غلامرضا شریعتی- نماینده مردم بهشهر،   نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در جلسه برنامه ریزی سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو در بهشهر اظهار کرد: برگزاری جشنواره فلامینگو حائز اهمیت است چرا که موجب توجه جدی به تالاب می شود.
وی افزود: سالیان سال است که از میانکاله حفاظت می شود و علی رغم همه تمهیدات، محیط زیست، چیزی در یک قرن  به میانکاله اضافه نشد، چرا که تجهیزات و امکانات و نیروی کافی وجود نداشت.
نماینده مردم بهشهر،   نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: محیط زیست نباید مانع سرمایه گذاری شود بلکه باید با لحاظ استانداردها اجازه فعالیت در میانکاله  داده شود تا ضمن حفظ طبیعت، سرمایه گذاری انجام شود.

شریعتی گفت: سرزمین ما باید حفظ شود و میانکاله بهشهر  ظرفیتی برای درآمد ملی شهرستان است و محیط زیست باید براساس استاندارد برای ایجاد گردشگری موافقت کند.
وی افزود: حفظ میانکاله مهم است و در بهره برداری از جنگل و دریا و میانکاله استاندارد بگذارید تا از محیط زیست با رعایت استانداردهای استفاده شود تا توسعه اتفاق بیفتد.

یاسر احمدی شهردار بهشهر هم در سخنانی اظهار کرد: به دلیل عضویت در مجمع شهرداران آسیایی با هدف معرفی ظرفیت های شهرستانی، انتظار است  از سفرای cis در  جشنواره ملی عکس فلامینگو بهشهر دعوت شود تا  ظرفیت بهشهر، فلامینگو و میانکاله به جهان شناسانده شود.

وی افزود: جشنواره عکس فلامینگو  فرصتی برای شناساندن ظرفیت های گردشگری بهشهر است و شهرداری پای کار جشنواره است تا به خوبی و در شان بهشهر، شهر میانکاله و تالاب برگزار شود.

کد خبر 1742746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha