حمایت از بانوان کارآفرین رویکرد جدی دولت سیزدهم است

هوشیار پارسیان گفت: حمایت از بانوان کارآفرین از رویکردهای جدی دولت سیزدهم به شمار می‌رود و در همین راستا از ۴۳۶ کارآفرین و ۸۷۳ کارجو در راستای اجرای طرح‌های توانمندسازی بانوان حمایت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، فرناز هوشیارپارسیان، دستیار اجرایی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، صبح جمعه در جریان دور دوم سفر هیأت دولت به استان زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درصد زیادی از مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان محقق شده است.

وی با اشاره به اعتبارات ویژه دور اول سفر رئیس جمهور به زنجان در حوزه بانوان ادامه داد: مهم‌ترین موضوع در بحث تحقق مصوبات سفر این است که به دنبال تحقق این مصوبات بر اساس ظرفیت‌های منطقه هستیم.

هوشیارپارسیان ادامه داد: در سفر معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به زنجان که بخشی از برنامه های سفر استانی رئیس جمهور به استان است، حمایت معیشتی از کودکان و مادران بدسرپرست و بی‌سرپرست، تجهیز بازارچه‌های فروش محصولات خانگی و صنایع دستی بانوان، تجهیز و راه‌اندازی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال حوزه خانواده و جوانی جمعیت جزو برنامه ها است.

به گفته دستیار اجرایی معاون رئیس جمهور در امور زنان خانواده، در دور اول سفر استانی هیأت دولت به زنجان شاهد تحقق مصوباتی چون اختصاص وام کارآفرینی و اشتغال کشاورزی برای زنان روستایی، تسهیلات ازدواج برای زوجین دهه شصتی بودیم.

هوشیار پارسیان ادامه داد: حمایت از بانوان کارآفرین از رویکردهای جدی دولت سیزدهم به شمار می‌رود و در همین راستا از ۴۳۶ کارآفرین و ۸۷۳ کارجو در راستای اجرای طرح‌های توانمندسازی بانوان حمایت شده است.

کد خبر 1742783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha