راهپیمایی مردم دارالمصلین در پی محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

مردم انقلابی دارالمصلین شهرستان شیروان روز جمعه ۱۵ دی ماه پس از اقامه نماز جمعه، در پی محکومیت حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ اقشار مختلف مردم، زن و مرد و پیر و جوان با مشت‌های گره کرده از محل مصلی امام خامنه ای تا میدان انقلاب راهپیمایی کردند.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر مقام معظم رهبری، شهید قاسم سلیمانی و کاغذ نوشته‌هایی در محکومیت تروریست های خائن، همدردی خود را با مردم کرمان اعلام کردند.

در این راهپیمایی شعارهای "اسرائیل، آمریکا، مرگتان باد"، "لبیک یا خامنه‌ای" "مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا"، "هیهات من الذله"، "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد"و "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده" سرداده شد.

تعدادی از جوانان انقلابی پرچم ایران اسلامی را در دست داشته و با افتخار در طول مسیر شعارهای کوبنده سر می دادند.

حضور مسئولان، بسیجیان، جامعه اصناف، ورزشکاران، دانشجویان، نیروهای نظامی و طلاب در کنار دیگر اقشار مردمی در این راهپیمایی نمایان بود.

 در بخشی از  اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: بی‌شک این عمل تروریستی خبیثانه که امروز نمونه آن در غزه به دست غاصبان خونخوار و آدمکش صهیونیستی انجام می‌شود، نه تنها هیچ موفقیتی برای استکبار صهیونیستی و عوامل فرومایه و بدسیرت تکفیری آنها نخواهد داشت بلکه حقانیت جبهه مقاومت و سیره و مسیر شهید سلیمانی را پرفروغ‌تر و راه این شهید را پررهروتر خواهد کرد و دیری نخواهد بود که با دست مقتدر پیروان مکتب این شهید بزرگوار در سراسر جهان، شاخ های شیاطین تکفیری یکی پس از دیگری شکسته و پایه های سست بنیاد صهیونیست ها فرو خواهد ریخت.

در انفجارهای بزدلانه تروریستی عصر چهارشنبه سیزدهم دی ۱۴۰۲ در مسیر زائران سردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شده‌اند.

 

کد خبر 1742786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha