نقشه دشمن ملتهب کردن عینی و ذهنی جامعه در نزدیکی انتخابات است

حجت الاسلام محمدیان، نقشه دشمن را ملتهب کردن عینی و ذهنی جامعه ایرانی در نزدیکی انتخابات عنوان کرد و گفت: رفتار کنونی اسرائیل ضربات تاکتیکی در مقابل ضربه راهبردی است که از جبهه مقاومت خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام محمد محمدیان_ امام جمعه سنگر در خطبه های نماز، امروز(جمعه، ۱۵  دی) با تسلیت و محکوم کردن حرکت تروریستی که منجر به شهادت رسیدن جمعی از هموطنانمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان شد، اظهار کرد: علاوه بر عاملین این جنایت، در پس این اتفاق مطمئنا آمرانی هم هستند که طرح ریزی و پشتیبانی نمودند تا این حادثه رخ دهد.

وی افزود: شک نداشته باشید که رژیم کودک کش اسرائیل در پس این جنایات است و بزودی زود با آن برخورد خواهد شد.

محمدیان با بیان اینکه آنها هنوز به دنبال انتقام از سردار بزرگ مقاومت هستند و هنوز هم از نام حاج قاسم بیم دارند تصریح کرد: چون هنوز اثرات کارهایی که حاج قاسم انجام داده خودش را دارد در منطقه نشان می دهد.

وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری اگر امروز دست جبهه مقاومت پر هست بخاطر رشادت های این مرد بزرگ است، از این رو دشمن از نام و مکتب سلیمانی ترس دارد و دست به چنین جنایاتی می زند.

محمدیان با بیان اینکه، دشمنان به دنبال این هستند که دامنه التهابات را جهت فشار در منطقه،   گسترده تر کنند، افزود: آنها به دنبال بازیگران جدیدی در منطقه هستند و همانطور که در عراق، یمن، لبنان و... و.   یک جور رفتار کردند، می خواهند در ایران هم به مقاصد خود دست یابند.

وی خاطر نشان کرد: جبهه مقاومت به حول قوه الهی با درایت و زیرکی این رژیم کودک کش را از بین خواهد برد اما مسئله مهم دیگر این است که ما خودمان باید در داخل، دقت کنیم که در زمین دشمن بازی نکنیم.

محمدیان، نقشه دشمن را ملتهب کردن عینی و ذهنی جامعه ایرانی در نزدیکی انتخابات عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری چهار عامل مهم را برای برگزاری یک انتخابات پرشور مطرح کردند که یکی از آنها «امنیت» بود.

وی ادامه داد: دشمن برای رسیدن به اهدافش برنامه ریزی می کند و برخی ستون پنجم دشمن در داخل هم لفاظی می کنند و نمی دانند که زیر سوال بردن دستگاه های امنیتی و نظامی ما بدون شک، بازی در زمین دشمن است.

محمدیان تصریح کرد: اسراییل در حال دست و پنجه زدن برای نجات خود است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند «بعد از ضربه راهبردی که رژیم کودک کش اسراییل و هم پیمامانش در منطقه از عملیات طوفان الاقصی خوردند، هرگز اسراییل به عقب برنخواهد گشت».

وی ادامه داد: این مسیر برای نابودی اسرائیل قطعی خواهد بود و این دست و پا، زدن ها بی فایده است.

محمدیان رفتار کنونی اسرائیل را ضربات تاکتیکی دانست که در مقابل آن ضربه راهبردی که از جبهه مقاومت خورده است بروز کرده و ادامه داد: دشمنان ما از ۱۹ دی ۱۳۵۶ تا کنون با تمام برنامه ریزی ها و هزینه هایی که کرده اند اما همیشه در محاسبات خود دچار اختلال اساسی هستند.

وی افزود: دلیل اینکه دشمن با تمام برنامه ریزی ها و هزینه ها به شکست می خورد این است که هیچ شناخت درستی از این جامعه و ملت شیعه ایرانی ندارد.

محمدیان به صحبت های خانواده های داغدار و مردم مومن ما پس از جنایت اخیر در کرمان اشاره کرد و گفت: دیدید و شندیدید که ملت ما، ملت امام حسین و مشتاق به شهادت هستند و در این مکتب لالایی مادران شیعه نوای یا ابوالحسین(ع) است.

وی خاطر نشان کرد: بداتید که خون همین شهیدان بدون شک صدها رهرو شهید سلیمانی را در این مسیر قرار خواهد داد.

کد خبر 1742819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha