امروز استکبار جهانی در مقابل مکتب سردار سلیمانی درمانده است

امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین گفت: دشمن با این کارهای مذبوحانه ای که انجام می دهد می داند که سردار دلها آنها را به ذلت کشانده و ملت های کشورهای همسایه و جبهه مقاومت را به قدرت رسانده و امروز می بینیم که استکبار جهانی در مقابل مکتب سردار سلیمانی درمانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران،  حجت الاسلام داود محمدیاری امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته  ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: حادثه تروریستی که در کرمان رخ داد را تسلیت عرض می‌کنم این حادثه باعث متاثر شدن ملت شریف ایران شد و ما این حمله تروریستی را شدیداً محکوم می‌کنیم.

وی گفت: دشمن با این کارهای مذبوحانه ای که انجام می دهد می داند که سردار دلها آنها را به ذلت کشانده و ملت های کشورهای همسایه و جبهه مقاومت را به قدرت رسانده و امروز می بینیم که استکبار جهانی در مقابل مکتب سردار سلیمانی درمانده است.
امام جمعه خیرآباد افزود: داعش و آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونسیتی بداند که ملت ایران از خون به ناحق ریخته زنان و کودکان بی گناه نخواهد گذشت و این تیغ انتقام به زودی زود گلوی آنها را پاره خواهد کرد.
حجت‌الاسلام محمدیاری بیان کرد: یکی از اهداف این ترورها این است که مردم را نسبت به انقلاب و نظام دلسرد کنند و یکی از اهداف دیگر دشمن این است که می‌خواهند مردم حضور کم رنگی در پای صندوق های رای داشته باشند و مردم را ناامید کنند و بدانند به این هدف شوم شان نخواهند رسید.

کد خبر 1742834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha