قدرت جمهوری اسلامی سه کانون «خانواده»، «مسجد» و «مدرسه» است

حجت الاسلام نوری، قدرت جمهوری اسلامی را از سه کانون ارزشی خانواده، مساجد و مدرسه دانست که دشمن بخوبی آنها را رصد کرده است، گفت: دشمن در جنگ نرم بدنبال تغییر سه حقیقت «باورها»، «رفتارها» و «محاسبات مردم و مسئولان» است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام ابراهیمی نوری_ امام جمعه رودسر در خطبه های، نماز امروز(جمعه، ۱۵ دی) با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حوادث اخیر به اینکه سه نوع جنگ داریم اشاره کرد و گفت: یکی جنگ سخت است که هدف تخریب و نتیجه اش نابودی است و دیگری که جنگ نیمه سخت می باشد، دشمن در تلاش است توان و نیرو را بگیرد که آخرش منجر به تضعیف می شود.  

نوری، نوع سوم جنگ را جنگ نرم و هدف دشمن را تغییر دانست که منجر به نادانی خواهد شد و ادامه داد: دشمن در جنگ نرم بدنبال تغییر سه حقیقت «باورها»، «رفتارها» و «محاسبات مردم و مسئولان» است که ارزش ها و آرمان ها را مورد هدف دارد.  

وی افزود: اگر بخواهیم نظامی را به زمین بزنیم فقط می توان با گرفتن ارزش ها و آرمان ها این کار را انجام داد.  

نوری تصریح کرد: قدرت جمهوری اسلامی از سه کانون ارزشی گرفته شده است و دشمن این ارزش های انقلابی را رصد کرده است.  

وی اظهارکرد: این ارش ها یکی، حقیقتی به نام خانواده و عمود خانواده مادر است که دشمن زیاد برای آن برنامه ریزی دارد.

نوری افزود: دیگر کانون ارزشی ما «مساجد» هستند که محل قدرت نظامی و انقلاب است و جایگاهش در موقع جنگ جایگاه والایی بود.  

وی اضافه کرد: کانون قدرت سوم؛ مدرسه است از این رو سرمایه گذاری در آموزش و پرورش ضرر ندارد.


نوری با تاکید بر اینکه، دشمن نباید این ارزش ها و آرمان ها را مورد هدف قرار دهد اظهار کرد: آرمان نظام و انقلاب اسلامی ما، مقاومت، حمایت از مظلوم و ظلم ستیزی است و امروز دشمن درصدد از بین بردن آنهاست.  

وی بیان کرد: اگر عملیات طوفان الاقصی انجام نمی شد حمله از سوی دشمن رخ میداد، چرا که پشت دست هر حادثه تروریستی رژیم صیهونیسیم و آمریکا جنایتکار است.  

نوری همچنین گفت: متاسفانه هستند کسانی که در نظام و انقلاب ارتزاق می کند اما همراه دشمن هستند ولی ما به لطف حضرت آقا و فرمان امام جواب کوبنده ای به آنان خواهیم داد.  

وی در ادامه به بیان مطالبی پیرامون بخش مرکزی این شهرستان پرداخت و ضمن تشکر از مجموعه راه در رابطه با روشنایی کمربندی بعد از چندین سال و ... بیان کرد: مسئولان می بایست بیش از پیش برای رفع مشکلات اینچنینی تلاش کنند چرا که غفلت و کوتاهی در برخی از روستاهای مرکزی بیشتر است.

کد خبر 1742838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha