اقدام تروریستی کرمان نشانه ضعف دشمنان است

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی گفت: اقدام تروریستی کرمان نشانه ضعف و زبونی و شکست سنگین آمریکا و اسرائیل جنایتکار است و وقتی در میدان نبرد یارای مقابله ندارند؛ این چنین به مردم بی‌گناه حمله می‌برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌‎الاسلام محمد جواد باقری‌ارومی در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان در ادامه مباحث تربیتی خطبه اول ضمن تأکید بر آثار بد روحی و جسمی حسد به بیان نشانه‌های شخص حسود پرداخت و گفت: غیبت در زمان عدم حضور، تملق و چاپلوسی در زمان حضور و شماتت کردن در زمان مصیبت از نشانه‌های شخص حسود است.

خطیب جمعه بندر آستارا در خطبه دوم ضمن محکوم کردن جنایت تروریست‌های داعشی در به شهادت رساندن و زخمی و مجروح کردن ده‌ها نفر از مردم بی‌گناه کرمان و زائران حاج قاسم سلیمانی در چهارمین سالگرد شهادت وی، این اقدام را نشانه ضعف و زبونی و شکست سنگین آمریکا و اسرائیل جنایتکار دانست که وقتی در میدان نبرد یارای مقابله ندارند؛ این چنین به مردم بی‌گناه حمله می‌برند.

وی ترور فرماندهان و چهره‌های تأثیرگذار جبهه مقاومت در چند روز گذشته و همزمان با چهارمین سالگرد عملیات ترور شهیدان حاج قاسم و ابومهدی را معنا دارد دانست و گفت: از شما جنایتکاران سؤال می‌کنم: آیا با ترور شهید سلیمانی و یارانش توانستید جلوی حرکت مقاومت و شکست‌های خودتان را بگیرید؟ یقینا اگر توانسته بودید امروز همان جنایت را دوباره تکرار نمی‌کردید.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی خاطرنشان‌کرد: شما به خوبی مردم ایران و مسلمانان جهان را نشناخته‌اید؛ هر چقدر بیشتر جنایت کنید و ما را به شهادت برسانید چهره واقعی خودتان برای مردم ما به خوبی آشکار می‌شود و اگر عده کمی نسبت به جنایتکار بودن شما شک و تردید داشتند با این جنایات اخیر آنها هم به یقین رسیدند که آمریکا و اسرائیل بدترین جنایتکاران تاریخ بشریت هستند.

امام جمعه بندر آستارا اضافه‌کرد: عده‌ای از مردم عزیز و دلسوزان انقلاب منتظر انتقام هستند و باید در این برهه حساس هوشیار باشیم و بدانیم دشمن با این اقدامات نمی‌تواند ما را عصبانی کند و جریان مقاومت را دچار اشتباه راهبردی کنند.

 وی افزود: ما به وعده‌های الهی اطمینان داریم و باور داریم که طبق وعده‌ای که در تورات و زبور و قرآن داده شده حکومت زمین به دست بندگان شایسته خدا خواهد افتاد و یقینا انتقام نهایی با ظهور منجی عالم مهدی موعود(عج) و ریشه کن شدن بساط ظالمان و جنایتکاران گرفته خواهد شد اما در زمان مناسب ما هم سیلی محکمی به گوش عاملان این جنایت خواهیم نواخت.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی تاکید کرد: دشمن با بازی رسانه‌ای سعی در منحرف کردن ذهن مردم از اصل جنایت دارد و با مطرح کردن خبرهای ساده می‌خواهد جریان رسانه‌ای را به نفع خود تغییر دهد، عده‌ای از دوستان ناآگاه نیز انگشت اتهام را به سمت نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی خودی گرفته‌اند که باید مراقب باشند در دام رسانه‌ای دشمن نیفتند.

امام جمعه بندر آستارا با توجه به اعلام صلاحیت نهایی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از همه عوامل و دست اندرکاران انتخابات، وزارت کشور، شورای نگهبان، هیأت‌های اجرایی و نظارت تقدیر و تشکر کرد و به فرصت قانونی اعتراض برای نامزدهایی که صلاحیت آنان احراز نشده یا رد شده‌اند اشاره کرد.

وی حضور و مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح را ۲ رکن و اصل همیشگی انتخابات دانست و خاطرنشان‌‎کرد: یقینا هر نماینده‌ای که با رأی مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند در چارچوب و قوانین نظام جمهوری اسلامی فعالیت خواهد کرد و در غیر این صورت شرایط صلاحیت خود را از دست خواهد داد.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی گفت: برای همه نامزدها آرزوی موفقیت دارم و به نفع یا ضرر هیچ نامزد و یا جریان خاصی اقدامی نکرده، نمی‌کنم و نخواهم کرد، چرا که من هم مثل بقیه مردم یک رأی دارم که پس از بررسی برنامه‌های نامزدها بر اساس حجت شرعی آن را به صندوق خواهم انداخت.

کد خبر 1742853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha