صلاحیت ۱۵ داوطلب انتخابات مجلس در بندر آستارا تایید شد

شهاب‌زاده گفت: ۱۵ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، در حوزه انتخابیه آستارا تایید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، محمدرضا شهاب‌زاده امروز(جمعه، ۱۵ دی) در جمع خبرنگاران،اظهارکرد: براساس قانون و برنامه زمان بندی اعلام شده انتخابات، رای هیات نظارت استان به فرمانداری‌ها اعلام شد.

فرماندار بندر آستارا افزود: امروز و فردا فرمانداری نتایج تایید، عدم تایید و عدم احراز کاندیداها را به شکل مکتوب به داوطلبین اعلام می‌کند.

وی از تایید صلاحیت ۱۵ داوطلب از سوی هیات نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آستارا خبر داد و تصریح‌کرد: هیات اجرایی شهرستان صلاحیت ۳۴ نفر از داوطلبین را احراز کرده بود و از این تعداد در هیات نظارت؛ ۱۵ نفر تایید، ۱۷ نفر عدم تایید صلاحیت و ۲ نفر نیز عدم احراز شد.

شهاب‌زاده با بیان‌اینکه کاندیداهایی که عدم تایید یا عدم احراز شده‌اند می‌توانند ظرف مدت ۳ روز از طریق لینکی که در فضای مجازی برای آنها در نظر گرفته شده مراتب اعتراض خود را ثبت کنند، خاطرنشان‌کرد: در زمان مشخص هم بررسی‌های لازم انجام می‌شود.

کد خبر 1742859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha