اقدام دشمن در ترورها، واکنشی در برابر اعتلای جایگاه مقاومت است

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی با اشاره به حوادث اخیر کرمان گفت: این اقدامات رذیلانه دشمنان در ترورهای ناجوانمردانه، موضعی انفعالی و واکنشی در برابر اعتلای جایگاه مقاومت اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، پوریا سرداریان، مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی جمعه شب در جمع بسیجیان این شهرستان اظهارکرد: در این وضعیت منطقه، نشانه‌های ضعف و فروپاشی رژیم صهیونیستی در یک افق نه چندان دور قابل مشاهده است و این اقدامات دشمنان همیشه با شکست مواجه خواهد بود.

 وی با اشاره به انزوای آمریکا، انتقال قدرت از غرب به شرق عالم و گسترش گفتمان مقاومت خاطرنشان کرد: در طول این سال های اخیر خاصه بعد از شهادت حاج قاسم اهداف آمریکا در منطقه با شکست کامل مواجه شده است.

سرداریان با بیان اینکه دشمن در آستانه انتخابات به دنبال برنامه های شوم خود است، عنوان کرد: انتخابات پیش رو فرصتی برای نشان دادن قدرت ملی به جهان است و قطعا مردم همانند همیشه حضور پرشور و گسترده ای در پای صندوق های رای خواهند داشت.

 مسئول بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی اضافه کرد: گفتگوهای چهره به چهره با عموم نوجوانان و جوانان برای گره گشایی از شبهات از الزامات شرایط کنونی جامعه است، نظم جدید جهانی ایجاد شده و محورهای این نظم برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

 سرداریان بیان کرد: امروز جوانان و مردم، بصیرتر و آگاه تر از همیشه هستند و فریب نیرنگ و توطئه های دشمنان را نخواهند خورد، دنیا هم به این باور رسیده که جنایات شان برنامه ریزی شده است.

کد خبر 1742885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha