انفجار تروریستی در کرمان، تصویری از کوردلی دشمنان به نمایش گذاشت

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: حادثه تلخ و غمبار انفجار تروریستی در چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان، بار دیگر تصویری گویا از کوردلی و زبونی دشمنان ملت ایران را به نمایش درآورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، محمدرضا حیدری، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان روز شنبه در محکومیت و اعلام انزجار پرسنل بیمارستان خاتم الانبیا(ص) پیرو حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهارکرد: این اقدام ناجوانمردانه، ملت ایران را داغدار فرزندانی عزیز کرد و بار دیگر سوگی عظیم در خاطر یکایک ما، در این روز رقم خورد.

 وی خاطرنشان کرد: اما ملت ایران با این اقدامات، از اهداف خود دست بر نمی دارد، این حادثه نشان داد که راه شهید سلیمانی در مبارزه بی امان با تروریسم، مسیر درستی بوده و با قوت ادامه خواهد یافت.

حیدری عنوان کرد: حادثه‌ اندوهبار گلزار شهدای کرمان و حمله ناجوانمردانه به شرکت کنندگان در مراسم یادبود شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنانمان و عاشقان مکتب حسینی شد، نشان از استیصال و کینه عمیق دشمنان این مرز و بوم از پیروان مکتب حاج قاسم دارد.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان اضافه کرد: تمام ملت ایران این اقدام تروریستی را محکوم کرده و تاکید بر به کیفر رساندن این تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی را دارند.

کد خبر 1742896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha