اولین مسابقه تلاوت قرآن سازمان اوقاف برای جوانان و نوجوانان کردستان برگزار می‌شود

همتی گفت: سازمان اوقاف و امورخیریه برای اولین بار برای نوجوانان و جوانان مسابقه تلاوت قرآنی برگزار می‌کند که به نفرات اول تا ششم هر رشته از ۱۰۰ میلیون تا ۱۵۰ میلیون تومان جایزه تعلق می‌گیرد.

همتی رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: سازمان اوقاف و امورخیریه برای اولین بار برای نوجوانان و جوانان مسابقه تلاوت قرآنی برگزار می‌کند که به نفرات اول تا ششم هر رشته از ۱۰۰ میلیون تا ۱۵۰ میلیون تومان جایزه تعلق می‌گیرد.

وی از سرمایه‌گذاری ویژه این سازمان برای جشنواره تلاوت‌های تقلیدی خبر داد و گفت: جوایز این جشنواره از تمام مسابقات داخل کشور به جز مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بیشتر است.

 وی افزود: این جشنواره که هدف از اجرای آن استعدادیابی از میان نوجوانان و جوانان برای پرورش و ارتقای نسل آینده قاریان ایران است،   شامل فرازخوانیِ تقلیدی از سبک‌ تمام قاریان مشهور مصری مثل اساتید عبدالباسط، منشاوی، مصطفی اسماعیل، شحات انور و... است.

همتی تصریح کرد: مسابقه تلاوت قرآن مذکور در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۷ و ۱۷ تا ۲۲ سال و در دو مرحله غیرحضوری و حضوری (مرحله حذفی) برگزار می‌شود و جایزه راهیابی به مرحله حضوری آن جایزه‌ای عمومی به مبلغ ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: قاریان نوجوان و جوان می‌توانند ۲ یا ۳ فراز (یا نفس) ۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه‌ای را تقلید و به صورت صوتی ضبط  و  نهایتاً تا ۲۰ دی ۱۴۰۲ با استفاده از آدرس اینترنتی https://mosabeghatoghaf.ir/telavat.aspx  ثبت‌نام و ارسال کنند.

کد خبر 1742984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha