آزادی‌خواهان دنیا از شهید سلیمانی درس می‌گیرند

سردار باقری با اشاره به اینکه امروز اثرات مکتب حاج قاسم را در دنیا و در محور مقاومت به خوبی می‌بینیم، گفت: آزادی‌خواهان دنیا از شهید سلیمانی درس می‌گیرند و گروه‌های مقاومت، تعامل و هماهنگی بین نیروها برگرفته از مکتب حاج قاسم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار نعمت‌اله باقری، امروز(۱۶ دی)، در مراسم گرامی‌داشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه لرستان با بیان اینکه شهید سلیمانی یک تنه در برابر استکبار ایستاد، اظهارداشت: دشمنان در زمان حیات شهید چشم دیدنش را ندانشتند و اکنون نیز پس از گذشت ۴ سال از شهادت سردار دل‌ها، چشم دیدن زائرانش را نداشتند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه دشمنان به چشم خود دیده‌اند که مردم چگونه دلداده شخصیت و راه و منش این سرباز سید علی شده‌اند، افزود: آزادی‌خواهان دنیا از شهید سلیمانی درس می‌گیرند و امروز اثرات مکتب حاج قاسم را در دنیا و در محور مقاومت به خوبی می‌بینیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی بدنبال ایجاد یک خاورمیانه بزرگ بودند، اما با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و اجرای سردار سلیمانی و یارانش تبدیل به جبهه مقاومت شد، ادامه داد: محور مقاومت دسترنج شهید سلیمانی و یارانش در منطقه است.

سردار باقری بیان کرد: امروز گروه‌های مقاومت، تعامل و هماهنگی بین نیروها برگرفته از مکتب حاج قاسم بوده و با الگوگیری از ایشان در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

وی طوفان الاقصی را حاصل مکتب شهید سلیمانی دانست و گفت: از مهمترین دستاوردهای این طوفان بازگشت مسئله فلسطین و افزایش حمایت از فلسطین بود.

سردار باقری با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی بدنبال عادی‌سازی روابط به ویژه با کشورهای عربی بود تا مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود، گفت: طوفان‌الاقصی هیمنه اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست.

وی در ادامه زیر سوال بردن عملکرد نیروهای اطلاعاتی و امنیتی را از جمله اهداف دشمن در ایجاد حوادثی همچون حادثه تروریستی کرمان عنوان کرد و گفت: قرار دادن مجموعه افکار عمومی در مقابل حاکمیت از اهداف حوادث تروریستی در کشور است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهارکرد: دشمن بدنبال خارج کردن نگاه جمهوری اسلامی به بیرون و معطوف به داخل است، این نقشه و توطئه نیز همچون نقشه‌های قبل خنثی خواهد شد.

کد خبر 1742998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha