قرآن کریم راه و رسم زیست مومنانه را به بشر یاد می‌دهد

حجت الاسلام سید احمد حسینی با بیان اینکه قرآن کریم کتابی سراسر نور و هدایت است، گفت: تلاوت قرآن کریم و حضور آن در زندگی امری ضروری است چرا که راه و رسم زیست مومنانه را به بشر یاد می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از روند اجرای طرح آموزشی نوین قرآن کریم بشری در عنبرآباد بازدید کرد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در این بازدید، با بیان اینکه قرآن کریم کتابی سراسر نور و هدایت است، گفت: تلاوت قرآن کریم و حضور آن در زندگی امری ضروری است چرا که راه و رسم زیست مومنانه را به بشر یاد می دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: دشمن به دنبال ترویج سبک زندگی غربی در بین جوامع مسلمان است تا بتواند سبک زندگی مسلمانان را مطابق با فرهنگ خود مهندسی کند و در نتیجه بنیان خانواده ها را نابود کند.

وی تصریح کرد: ما باید از طریق انس با قرآن کریم، سبک زندگی مان را براساس قرآن کریم مهندسی کرده و آموزه های قرآنی را در زندگی خود پیاده کنیم.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: انس و همنشینی با قرآن کریم برای انسان نورانیت و معنویت به ارمغان می آورد و انسان را از ضلالت و گمراهی نجات می دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که در معاونت قرآن و عترت این اداره کل دنبال می کنیم، توانمندسازی مربیان قرآن کریم است و در همین راستا طرح آموزشی نوین قرآن کریم بشری برگزار شد.

وی عنوان کرد: این طرح آموزشی در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد با استقبال خوبی روبرو شده و قریب ۴۵۰ نفر در طرح آموزشی نوین قرآن کریم بشری شرکت کردند.

کد خبر 1743085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha