لزوم تسریع و تسهیل بانک‌ها در فرایند پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ خراسان جنوبی

اشرفی بر تسریع و تسهیل فرایند پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ توسط بانک‌های عامل تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد اشرفی امروز یکشنبه (۱۷ دی) در کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ اظهار کرد: تعداد ۲۸۵ طرح با ۱۴۷ میلیارد تومان مورد مصوب شد که از دستگاه‌های استانی به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بانک‌های عامل باید فرایند پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ را تسریع و تسهیل کنند، افزود: تاکنون ۲۳ درصد از اعتبارات نقدی تخصیص یافته به طرح‌ها پرداخت شده است که نسبت به ماه گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی بیان کرد: تاکنون میزان پرداخت تسهیلات تخصیصی از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ در استان ۹.۴ درصد بوده است که امیدواریم پرداخت حداکثری را در این زمینه داشته باشیم.

اشرفی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های ما آموزش و توانمندسازی بخش زیادی از واحدهای کوچک و متوسط استان برای رعایت چارچوب دریافت تسهیلات در پرونده‌های بانکی است گفت: بسیاری از این واحدها شرایط تشکیل پرونده‌های بانکی را نمی دانند که همین اتفاق موجب می‌شود که در فرایند بانکی دچار مشکل شوند و نتوانند تسهیلات را دریافت کنند.

کد خبر 1743102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha