وقایع و حقایق انقلاب اسلامی به درستی تبیین شود

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مهم‌ترین مصداق جهاد تبیین، معرفی و روشنگری در خصوص وقایع و حقایق انقلاب اسلامی‌ است، گفت: مسئولین برای تحقق این مهم بسیج شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه درمازندران در اولین جلسه ستاد بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اهداء احکام کارگروه های تخصصی، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای حادثه تروریستی کرمان و اعلام انزجار از عوامل تروریستی گلزار شهدای کرمان، اظهار کرد: به فرموده رهبری باید همگان یکدیگر را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق و توصیه داشته باشیم.

وی برلزوم تبیین اهمیت و جایگاه انتخابات بین دانش آموزان و دانشجویان تاکید کرد و افزود: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی با بازخوانی تاریخ قبل و بعد انقلاب بین نسل نو مورد توجه باشد.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه موفقیت های علمی، فناوری، هسته ای، موشکی، نظامی و سایبری ایران اسلامی که با اتکا به توان نخبگان این مرز و بوم کسب شده برای نوجوانان و جوانان تبیین شود، گفت: قلعه و دژ تسخیر ناپذیر رژیم غاصب صهیونیستی با تاسی از تفکر جبهه مقاومت درهم شکست.

وی با اشاره به اهمیت و قطعیت و فوریت جهاد تبیین در مدارس، دانشگاه ها، زندان ها و ... ادامه داد: زندانیان در محرومیت اطلاعاتی بسر می برند باید دستاوردها و واقعیت انقلاب اسلامی برای این قشر تبیین شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی، گفت: مسئولین بسیج شوند واقعیت های انقلاب اسلامی را برای اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان تبیین کنند.

وی خاطرنشان شد: عظمت و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای همگان تبیین و ترویج شود.

کد خبر 1743137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha