زمینه حضور حداکثری مردم برای شرکت در انتخابات فراهم شود

استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت فراهم سازی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: مسئولان در جهت تحقق چهار مولفه رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت انتخابات که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، توجه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فرهاد زیویار، امروز(۱۷دی)، در جلسه شورای اداری لرستان که در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، با بیان اینکه در  راستای عدالت در تبلیغات باید امکانات دستگاه های دولتی به ویژه صداو سیما به صورت یکسان در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار گیرند، اظهارداشت: هیچ کاندیدایی بر دیگری ارجحیت ندارد و تمامی امکانات دستگاه ها باید به صورت عادلانه برای انتخابات و تبلیغات به کار گرفته شود.

 استاندار لرستان به رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت به عنوان چهار مولفه راهبردی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: تلاش مسئولان تحقق این چهار مولفه در برگزاری انتخابات باشد.  

وی خط مقدم سلامت در انتخابات را قوه قضاییه خواند و عنوان کرد: سایر دستگاه ها نیز باید در این خط حرکت نمایند.  

زیویار اظهارکرد: تامین مشارکت و امنیت انتخابات برعهده ستاد انتخابات که نشان دهنده ی نقش تمامی ارکان در برگزاری انتخابات است.  

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: ماحصل مبارزات هزار و چندصد ساله مردم برای رسیدن به حکومت اسلامی، حکومت جمهوری اسلامی است که توفیق حکومت مبتنی بر مردم سالاری دینی را فراهم آورده است.  

وی ادامه داد: در حکومت مردم سالاری دینی مجلس در راس همه امور است که لازمه این امر فراهم آوردن زمینه مشارکت حداکثری مردم می باشد.

استاندار لرستان عنوان کرد: نظرسنجی ها حکایت از این دارد که رشد مشارکت انتخاباتی در شیب مناسبی قرار گرفته است.

 زیویار تأکید کرد: تاریخ ایران اسلامی نشان می دهد هرگاه ملت ایران با تهدید مواجه می شوند مصمم تر و مستحکم تر در امور کشور مشارکت می کنند.  

وی با تاکید بر اینکه همه در مقابل برگزاری انتخاباتی سالم و مبتنی بر مردم سالاری دینی مسئول هستیم، گفت: هیئت بررسی تبلیغات برای اولین بار در این دوره ایجاد شده است که نشان دهنده ی اهتمام نظام برای برگزاری هر چه سالم تر انتخابات است.

کد خبر 1743177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha