تجلیل از خبرنگار خبرگزاری شبستان جنوب کرمان

جهاد تبیین رسالت خبرگزاری شبستان در مقابله با جنگ رسانه ای دشمن است
تجلیل از خبرنگار خبرگزاری شبستان جنوب کرمان

در حاشیه دیدار سرپرست و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، از خبرنگار خبرگزاری شبستان جنوب کرمان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در حاشیه دیدار سرپرست و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، از خبرنگار خبرگزاری شبستان جنوب کرمان تجلیل شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در این دیدار، خبرنگاری را یک مسئولیت بسیار سنگین دانست و گفت: یک خبرنگار ممکن است در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دینی فعالیت کند اما قاعدتا مسئولیت یک خبرنگار حوزه دین و فرهنگ از سایر خبرنگاران سنگین تر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به نقش رسانه در پیشبرد اهداف دین، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، ابراز کرد: یک رسانه دینی می تواند نقش موثری در تحقق این مهم ایفا کند.

وی با بیان اینکه دنیای امروز، دنیای اطلاع رسانی است، اظهار کرد: امروز دشمنان با ابزار رسانه به دنبال تحریف حقایق، وارونه جلوه دادن واقعیت ها و دروغ پراکنی هستند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: دشمن با ابزار رسانه سعی دارد اعتقادات و باورهای دینی نوجوانان و جوانان را تضعیف کند و یک رسانه تخصصی حوزه دین و مذهب همچون خبرگزاری شبستان می تواند نقش موثری در مقابله با جنگ رسانه ای دشمن داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تصریح کرد: امروز جهاد تبیین یکی از رسالت های اصلی خبرگزاری شبستان در مقابله با جنگ رسانه ای دشمن است و باید تولید محتوای آن بیشتر به این سمت و سو باشد.

وی عنوان کرد: امروز فرصتی شد تا از تلاش های خانم شعبانی خبرنگار خبرگزاری شبستان جنوب کرمان در انعکاس اخبار حوزه دین و مذهب و فرهنگ تجلیل کنیم.

کد خبر 1743189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha