افزایش مشارکت در انتخابات سرلوحه دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها باشد

فرماندار شهرستان قرچک در نشست هم اندیشی با دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها بر تلاش مضاعف آنها در افزایش مشارکت انتخابات تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، در راستای سلسله نشست با اقشار مختلف مردم، نشست هم اندیشی فرماندار قرچک با دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها با محور افزایش مشارکت در انتخابات برگزار شد.

در ابتدای این نشست صمیمانه که میری زاده معاون سیاسی فرمانداری و قیصرپناه سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بخشدار قرچک نیز حضور داشتند دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها به بیان نقطه نظرات خود پیرامون برگزاری انتخابات پرداختند.

حسین فخاری سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک نیز در ادامه انتخابات اسفندماه را مهمترین دوره انتخابات عنوان کرد و گفت: تلاش دشمنان در این دوره برای ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم از همه دوره‌ها بیشتر است.

وی نقش افرادی که دارای مخاطب و نفوذپذیری هستند در افزایش مشارکت را بی بدیل دانست و افزود: دهیاران بعنوان نماینده دولت و اعضای شورای اسلامی روستاها، افزایش مشارکت مردم در انتخابات را سرلوحه کار خود قرار دهند.

سرپرست فرمانداری قرچک ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در سطح روستاها اظهار داشت: با خدمت صادقانه، تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی میان مردم می‌توان زمینه برگزاری انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری را فراهم ساخت.

کد خبر 1743262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha