برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت بسیج شهرستان گچساران تجلیل شدند

آئین تجلیل از ۱۵ نفر گچسارانی شامل افرادی که رتبه اول و دوم استانی مسابقات قرآن و عترت بسیج را داشتند، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام هادی خادمی امروز در آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت بسیج شهرستان گچساران، اظهار کرد: صبر در برابر سختی‌ها و مشکلات یکی از مهم ترین نقش‌هایی است که قرآن توانسته با عظمت خود در زندگی به انسان‌ها آموزش دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه با توسل و تمسک به قرآن می‌توان بسیاری از موانع را از سر راه برداشت، گفت: قرآن به عنوان بزرگ ترین معجزه پیامبر گرامی اسلام (ص) راه رسیدن به سعادت و رستگاری انسان را در دنیا و آخرت به وی نشان داده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه انسان با به دستورات فرامین الهی می‌تواند خود را از تاریکی‌های جهل و نادانی رها کند، افزود: قرآن چکیده جهان هستی بوده و انسان با تمسک و توسل به این کلام الهی و عمل به دستورات خداوند می‌تواند خود را محبوب پروردگار گرداند.

حجت الاسلام خادمی خاطرنشان کرد:بسیاری از موانع در سایه عمل به دستورات خداوند متعال، توجه و تدبر در کلام الهی از سر راه انسان برداشته می‌شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران نیز در این آئین، گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شده که بسیاری از اشخاص و جوامع آزادی‌خواه جهان تحت تاثیر این مکتب قرار گرفته و به رشد برسند.

سرهنگ سعادت الله عزیزی حاج قاسم سلیمانی را برخاسته از معنویت، عقلانیت و مقاومت دانست و افزود: این مکتب افتخارآفرین، عزت بخش و تاریخ ساز بوده می تواند نسل‌های آینده را به خوبی پرورش دهد.

گفتنی است در پایان این آئین از ۱۵ نفر شامل افرادی که رتبه اول و دوم استانی مسابقات قرآن و عترت بسیج را داشتند، تجلیل شد.

کد خبر 1743301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha