اعلام جرم علیه شهردار بخش شرقی لندن به خاطر پرچم‌های فلسطین!

شهردار یک منطقه در شرق لندن به به دلیل کوتاهی در پایین کشیدن پرچم های فلسطین به «جرایم جنایی متعدد» متهم شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « ca.news»، شهردار یک منطقه در شرق لندن به به دلیل کوتاهی در پایین کشیدن پرچم های فلسطین به «جرایم جنایی متعدد» متهم شده است.

وکلای «تاور هملتس» در اعتراض به وجود تعداد زیادی از پرچم‌ها و همچنین پوسترها و برچسب‌های حاوی محتواهای فلسطینی به پلیس این منظقه نامه نوشته و خواستار اعمال قانون در مورد شهردار آن شدند.

«لطفور رحمان»، شهردار مسلمان «تاور هملتس»، منطقه‌ای که تعداد زیادی از مسلمانان در آن ساکن هستند، اعلام کرد که برای حمایت از فلسطین و اعتراض به کشته شدن تعداد زیادی از فلسطینی‌ها در نوار غزه این کار را انجام داده است.

هر فردی که وارد «تاور هملتس» شود شاهد تعداد زیادی از پرچم‌های فلسطینی است که از ساختمان‌ها و تیرچراغ‌ برق‌ها در سراسر منطقه به اهتزاز درآمده است.

رحمان از حمایت بزرگی در میان جامعه مسلمان محلی برخوردار است، که باعث شد او حزب جدیدی را راه اندازی کرده و رهبر فعلی حزب کارگر را شکست دهد.

اما گروهی از وکلای حامی اسرائیل به «اسکاتلندیارد» نامه نوشتند و از آن خواستند تا در موضوع پرچم‌های فسلطینی مداخله کند.

 آنها معتقدند که شهردار این منطقه قوانین برنامه‌ریزی را نقض کرده و با این کار اجازه داده است پرچم ها در جای خود باقی بمانند.

این گروه از وکلای حامی اسرائیل بر این باورند که که شورای شهر «تاور هملتس»  باید برای حذف برچسب‌های «پیروزی انتفاضه» تلاش بیشتری کند.

«جاناتان ترنر»، مدیر اجرایی وکلای بریتانیا برای اسرائیل در نامه‌ای به پلیس گفت: توجه ما به نگرانی‌های جدی ساکنان یهودی تاور هملتس در مورد تکثیر پرچم‌های بزرگ فلسطین است.

وی مدعی شد که این نمایش ها یهودیان را مرعوب می کند و ممکن است خشونت علیه آنها را تشویق کند.

کد خبر 1743314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha