اقدامات مقطعی در حوزه امربه معروف جواب نمی دهد

عزیززاده گرجی برلزوم بهره گیری از ظرفیت های مردمی در حوزه امربه معروف و نهی ازمنکر تاکید کرد و گفت: باید طرح ها و برنامه ها بصورت بلند مدت در حوزه امربه معروف و نهی از منکر انجام پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در نشست ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر استان که با حضورحجت الاسلام والمسلمین محمدحسین طاهری آکردی، دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور به میزبانی نماینده ولی فقیه درمازندران برگزار شد، برلزوم تبیین جایگاه امربه معروف و نهی از منکر تاکید و اظهار کرد: اساس نوبت انبیاء امربه معروف و نهی منکر بوده و هزینه احیای این فریضتین الهی تقدیم ۱۱امام شهید است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های موجود برای احیای این فریضتین با اتحاد و انسجام و همدلی اقدام شود، افزود: دستگاه های دولتی باید بستر را برای حضور ظرفیت های مردمی جهت احیای امربه معروف و نهی ازمنکر مهیا کنند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه ظرفیت قانونی و ذاتی برای دستگاه های اجرایی عضو ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر تعریف شده که باید با راه اندازی هیات اندیشه ورز ذیل این ستاد برای پای کارآمدن دستگاه ها ورود شود، گفت: ظرفیت های دولتی باید در دستگاه ها با هدف اجرای درست امربه معروف و نهی ازمنکر بکار بسته شود.

وی با بیان اینکه کارهای مقطعی نقاط ضعف را بیشتر عیان می کند بلکه باید طرح ها و برنامه ها بصورت بلند مدت در حوزه امربه معروف و نهی از منکر انجام پذیرد، ادامه داد: در طرح سفیران مهر اقدامات خوبی انجام شد اما متاسفانه از سوی دستگاه های دولتی مورد اقبال قرار نگرفتند.

کد خبر 1743348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha