مبارزه با فقر، فساد و تبعیض، مورد اتفاق نظر مجلس و دولت است

نماینده مردم شهرستان های ورامین قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با فقر، فساد و تبعیض، مورد اتفاق نظر مجلس و دولت است و جمهوری اسلامی از ابتدای شکل گیری نظام، بر ریشه کن کردن آن ها تلاش کرده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، صبح امروز دوشنبه ( ۱۸دیماه ۱۴۰۲) نشست بصیرت و جهاد تبیین با رویکرد مشارکت حداکثری که در دفتر نماینده دیار پانزده خرداد در قرچک برگزار شد و تعداد زیادی از فعالین اجتماعی حضور داشتند.

در این نشست بصیرتی، ضرورت حضور و مشارکت حداکثری، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دکتر حسین نوش آبادی نماینده مردم دشت ورامین در جمع تعدادی از فعالین اجتماعی شهرستان قرچک گفت: وظیفه دینی، ملی و انقلابی ایجاب می کند، همه افراد و جریانات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، در تبیین ضرورت حضور مردم و تاثیر مشارکت آنان در سرنوشت کشور، نقش آفرینی کنند.

وی افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری و مشارکت عمومی مردم در انتخابات ۱۱ اسفند مجلس و خبرگان رهبری، نشانه اهمیت ویژه‌ی شرایط حساس کنونی کشور است.

نوش آبادی با اشاره به به مشکلات موجود در جامعه اظهار داشت: تحول در حوزه های اقتصادی و معیشتی مردم و رفع موانع و مشکلات موجود و غلبه بر نارسایی ها، در گروی مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش روست.

نماینده دیار ۱۵خرداد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:مبارزه با فقر، فساد و تبعیض، مورد اتفاق نظر مجلس و دولت است و جمهوری اسلامی از ابتدای شکل گیری نظام، بر ریشه کن کردن آن ها تلاش کرده است، اما متاسفانه برخی حوادث ناخوشایند و رفتارهای فساد انگیز عده ای فرصت طلب، موجب نارضایتی مردم شده است که باید برای ریشه کن کردن ریشه های مفاسد اقتصادی، اهتمام بیشتری صورت پذیرد.

وی ادامه داد: بصیرت یعنی تشخیص درست شرایط و تصمیم بموقع و عمل به هنگام است. دشمن، خط اختلاف و نغمه شوم نا امیدی و دور کردن مردم از صحنه و عدم مشارکت را دنبال می کند.

کد خبر 1743360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha