استقبال چشمگیر نوجوانان و جوانان ازطرح فعالیت های قرآنی کانون شهدای سراب

نوری گفت:با توجه به اجرای طرح ملی «مسجد پایگاه قرآنی» نوجوانان و جوانان کانون سراب ازفعالیت های قرآنی استقبال کردند.

غلامرضا نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری طرح ملی «مسجد، پایگاه قرآنی» در کانون مسجد ، گفت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه قرار گرفتن مساجد به عنوان پایگاه قرآنی، طرح ملی مساجد پایگاه قرآنی از طرف معاونت فرهنگی و هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به استان‌ها ابلاغ شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای سراب  در سرپل ذهاب  افزود: تحقق طرح مسجد پایگاه قرآن یکی ازاهداف این طرح ملی است که با هدف اعتلای فرهنگ قرآنی در مساجد کشور، توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرا می‌شود.

استقبال چشمگیر نوجوانان و جوانان ازطرح فعالیت های قرآنی کانون شهدای سراب

وی خاطر نشان کرد: اساتید و قاریان برتر کشوری و استانی از طرح مسجد پایگاه قرآن حمایت کردند و آنها معتقدند که این طرح می تواند نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی و تربیت قاریان و حافظان قرآن کریم ایفا کند.

نوری تصریح کرد: قرار گرفتن تلاوت در خدمت تاثیرگذاری بر مستمع، انس با قرآن کریم به عنوان مقدمه‌ای برای تخلق و عمل به قرآن، ترویج معارف قرآنی و حرکت به سمت فهم قرآن، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات الهی و هم افزایی ظرفیت‌های قرآنی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از دیگر اهداف این طرح است.

مدیر کانون فرهنگی هنری  شهدای سراب قلعه شاهین در سرپل ذهاب اظهار کرد: جوانان این مسجد از طرح ملی هر مسجد پایگاه قرآنی استقبال کردند و در کلاس های قرآن ، روان خوانی ، آموزش شرکت کردند .

استقبال چشمگیر نوجوانان و جوانان ازطرح فعالیت های قرآنی کانون شهدای سراب

کد خبر 1743366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha