یادمان شهدای گمنام سنگری برای مبارزه با جنگ نرم

حجت الاسلام حمید بامری گفت: امروز یادمان های شهدای گمنام به سنگرهای مهم فرهنگی در مبارزه با جنگ نرم دشمنان انقلاب و اسلام تبدیل شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام حمید بامری در حاشیه بازدید از پروژه ساخت یادمان شهدای گمنام عنبرآباد، گفت: امروز یادمان های شهدای گمنام به سنگرهای مهم فرهنگی در مبارزه با جنگ نرم دشمنان انقلاب و اسلام تبدیل شده اند.

امام جمعه عنبرآباد افزود: این یادمان ها نقش بارزی در زنده نگه داشتن فرهنگ شهید و شهادت در نزد اذهان عمومی جامعه به ویژه نسل جوان دارند که این مهم نشان از پویایی و زنده بودن راه و سیره و رسالت این مردان بی ادعا و گمنام دارد.

وی اظهار کرد: یادمان شهدای گمنام مکانی برای تجدید میثاق با شهدا و ایجاد فضایی تعاملی با مخاطب و مکانی برای ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است.

حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: می توان از فضای یادمان شهدای گمنام برای برگزاری برنامه های فرهنگی در راستای الگو سازی شهدا برای نسل حال و آینده، شکوه جایگاه رفیع جهاد و مقام شهید بهره برد.

امام جمعه عنبرآباد عنوان کرد: وجود یادمان شهدای گمنام به هویت بخشی و مزین شدن دانشگاه ها به نام شهدا و ایجاد حس تقدس مکان، پیوند با مسجد دانشگاه با ایده‌ گذاری و مسیر رسیدن به عروج از راه عبادت، فرهنگ انتظار، فرهنگ عاشورا و غدیر کمک می کند.
 

کد خبر 1743373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha