جزئیات اکران مردمی مستند کراس در کانون مسجد سلمان فارسی کرمانشاه

اکران مردمی مستند کراس که با موضوع زندگی شهید مدافع حرم و ورزشکار قهرمان رشته موتورسواری شهید «محمدکاظم توفیقی»، روایتی است از زندگی یک جوان امروزی که در یک بزنگاه مهم، تصمیمی تاریخی می‌گیرد اکران می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، اکران مردمی مستند کراس با حضور جوانان و مردم در مسجد سلمان فارسی (ع) انجام می شود.
 

براساس این گزارش، مستند کراس قصه موتور سواری که در مسیر پر فراز و نشیب سرنوشت خود نهایتاً به یک شهید مدافع حرم تبدیل می شود و این عاقبت به خیری که اتفاقا می خواهد حرف اصلی و پیام فیلم باشد البته برای بیننده کمی غیر منتظره است.

همچنین، کراس در گفتمان سبک زندگی پیروزی طلب و جست و جوگرانه ی شخصیت روایتش به عنوان نمادی از فرهنگ یک ملت مبارز و ظلم ستیز بسیار موفق عمل کرده است. ملتی که می خواهد و می تواند با لحاظ کردن الگوهایی چون پژمان برای انبوه جوانان خویش به کابوسی وحشت آفرین برای دشمنانش تبدیل شود.

گفتنی است،   این مستند با موضوع زندگی شهید مدافع حرم و ورزشکار قهرمان رشته موتورسواری شهید «محمدکاظم توفیقی»، روایتی است از زندگی یک جوان امروزی که در یک بزنگاه مهم، تصمیمی تاریخی می‌گیرد. شهید توفیقی به عنوان بسیجی داوطلب به سوریه اعزام می‌شود. او و همرزمانش که یک روز در محاصره‌ی تکفیری‌ها قرار می‌گیرند. اگر مهمات نرسد، قطعا همگی اسیر می‌شوند. ایشان به سختی و با موتور زیر آتش دشمن، مهمات را می‌رساند و در طی تحویل مهمات، به شهادت می‌رسند.

لازم بذکر است، مدت زمان فیلم ۳۵ دقیقه است که چهارشنبه ۲۰ دی بعد از نماز مغرب و عشاء ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه  واقع در فرهنگیان فاز۲ مسجد سلمان فارسی(ع) اکران می شود.

کد خبر 1743376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha