یاد و خاطره دانش‌آموزان شهید دیار کریمان در آستارا گرامی داشته شد

دانش‌آموزان مدرسه دخترانه سعادت یاد و خاطره دانش‌آموزان شهید حادثه تروریستی دیار کریمان را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، دانش‌آموزان مدرسه دخترانه سعادت آستارا امروز(دوشنبه، ۱۸ دی) با برگزاری ویژه برنامه‌ای در محوطه این مدرسه، یاد و خاطره دانش‌آموزان شهید حادثه تروریستی کرمان را گرامی داشتند.

دانش‌آموزان این مدرسه با در دست داشتن شاخه‌های گل، پرچم ایران و عکس‌ شهدای دانش‌آموز کرمان، یاد و خاطره آنان را گرامی‌ داشتند.

اجرای سرود «رفیق شهیدم» به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

یاد و خاطره دانش‌آموزان شهید دیار کریمان در آستارا گرامی داشته شد

دانش‌آموزان در این برنامه همچنین در حالی که پلاکارهایی با مضمون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را در دست داشتند شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس و مرگ بر داعش سر داده و حادثه تروریستی کرمان را محکوم و بر مجازات عاملان این جنایت تاکید کردند.

مینا دهقان در این آیین با تسلیت به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان،اظهاکرد: به شهادت رساندن انسان‌های بی‌گناه توسط داعش که دست پرورده آمریکا و اسرائیل است نشان از خوی حیوانی آنان دارد.

یاد و خاطره دانش‌آموزان شهید دیار کریمان در آستارا گرامی داشته شد

مدیر مدرسه دخترانه سعادت بندر آستارا خاطرنشان‌کرد:امروز با خون شهدا پیمان می‌بندیم و می‌گوییم تا جان در بدن داریم در مسیر حاج قاسم سلیمانی و شهدا حرکت خواهیم کرد و دشمنان بدانند انتقام خون شهدای حادثه تروریستی کرمان گرفته می‌شود.

گفتنی است، ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر روز(چهارشنبه، ۱۳ دی) در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی، ۲ انفجار رخ داد که به دنبال آن، ۸۴ تن شهید و ۲۸۴ تن نیز مجروح شدند که تعدای از دانش‌آموزان در این حادثه تلخ شهید و مجروح شدند.

کد خبر 1743386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha