اعلام ماه ژانویه به عنوان ماه میراث اسلامی در شهر مونتکلر آمریکا

شورای شهر مونتکلر در ایالت نیوجرسی ایالات متحده آمریکا، از انتخاب ماه ژانویه به عنوان ماه میراث اسلامی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اتحاد العالم الإسلامی، شورای شهر مونتکلردر شهرستان اسکس در ایالت نیوجرسی ایالات متحده آمریکا، اعلام کرد: ماه ژانویه به عنوان ماه میراث اسلامی در این شهر انتخاب شده است.

شورای شهر مونتکلر در جلسه‌ای به ریاست «شان اسپیلر» شهردار این شهر، ماه ژانویه را به عنوان ماه میراث اسلامی اعلام کرد. این تصمیم پس از تصویب شورای این  شهر در ۲۹ آوریل گذشته اتخاذ شد.

شهر مونتکلر یکی از شهرهای آمریکاست که بیشترین جمعیت مسلمان آمریکایی را دارد. بیش از ۳۰۰ هزار مسلمان آمریکایی در ایالت نیوجرسی زندگی می کنند. آنها نماینده یکی از بزرگترین جوامع مسلمان آمریکایی در ایالات متحده هستند.

 جامعه مسلمانان در مونتکلر به دنبال استفاده از ماه میراث اسلامی برای به نشان دادن مسلمانان این شهر است که به غنی کردن همه جنبه های جامعه مونتکلر ادامه می دهند.

سال گذشته مسلمانان آمریکا از اعلام شهر ریچموند ایالت ویرجینیا مبنی بر نامگذاری ماه جولای به عنوان ماه میراث اسلامی آمریکا در ریچموند استقبال کردند.

آگوست گذشته مسلمانان شهر سانتا کلارا در ایالت کالیفرنیای آمریکا هشتمین سالگرد اعلام ماه آگوست به عنوان ماه میراث اسلامی را جشن گرفتند.  مسلمانان شهر سانتا کلارا به دلیل تلاش‌های آموزشی و ارشادی، برنامه‌های بهداشتی و برنامه‌های مراقبت از سالمندان مورد قدردانی قرار گرفتند. همچنین تعدادی دیگر انجمن‌ها و مراکز اسلامی به دلیل برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و خیرخواهانشان مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 1743443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha