تشکیل هزار و ۵۰۰ تیم دانش آموزی استان در قالب لیگ جت

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:هزار و ۵۰۰ تیم دانش آموزی در قالب لیگ جت یا همان جهاد تبیین در مدارس تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسنعلی عزت خواه» امروز در نشست کارگروه لیگ جت یا «جهاد تبیین» دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر، اظهار کرد:از مجموع این تیم ها ۹۰۰ تیم آن مربوط به دانش آموزان دختر و بقیه مربوط به پسران است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این لیگ هفت هزار و ۵۰۰ دانش آموز دخترو پسر متوسطه اول و دوم متوسطه در استان با هم به رقابت می پردازند، گفت:در لیگ جت دانش آموزان پسر با مطالعه کتاب «یک ون شبهه» و دانش آموزان دختر با مطالعه کتاب «بی پرده با حجاب» سوال‌ها و شبهات این دو کتاب را در موضوعات مختلف استخراج و به صورت گروهی و انجام کارهای تحقیقی به آن پاسخ مستدل متقن قانع کننده ارائه می‌دهند.

وی افزود:در این لیگ همچنین کتابی با عنوان (اکسیر) که مشترک برای دانش آموزان دختر و پسر هست را هم باید مطالعه کرده و امتحان دهند.

عزت خواه زمان برگزاری مسابقه لیگ جهاد تبیین برای دانش آموزان سراسر استان را دهم بهمن ماه اعلام کرد و ادامه داد:مکان برگزاری این مسابقه در شهر یاسوج برای دختران مصلی امام خمینی(ره) و برای پسران حسینیه ثارالله یاسوج در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سایر شهرستان ها و مناطق هم چنانچه روسای ادارات و نهادهای فرهنگی همکار تشخیص دهند متناسب با شرایط موجود یا در مصلی ها یا در مدارس آنها برگزار می شود.

کد خبر 1743527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha