راهیابی دو بانوی قرآنی از زنجان به مرحله کشوری معارف قرآن

حجت الاسلام کرمی از راهیابی دو بانوی قرآنی از زنجان به مرحله کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش معارفی خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در جمع خبرنگاران گفت: بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم امسال به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد. 


وی ادامه داد: در کل کشور ۴۲ هزار نفر برای مسابقات معارفی اوقاف در رشته‌های چهار گانه معارف قرآن کریم ، معارف صحیفه سجادیه ، معارف نهج البلاغه و ترجمه سوره‌های الرحمن و یاسین شرکت کرده بودند، افزود: از این تعداد ۷۷ نفر به مرحله نهایی راه یافتند که دو نفر از آنها از استان زنجان هستند. 


به گفته حجت الاسلام کرمی، در بخش بانوان و رشته صحیفه سجادیه ۲ بانوی زنجانی به نام‌های لیلا سلطان پور واحد و لیلا مهدی‌پور از شهرستان زنجان به نمایندگی از استان زنجان در مرحله نهایی مسابقات حضور خواهند یافت. 


وی اضافه کرد: مسابقات معارف شامل مفاهیم قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه است،آیین افتتاحیه مسابقات بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء روز ۱۹ دی ماه برگزار و متسابقین در روزهای چهارشنبه تا جمعه به رقابت با هم می‌پردازند، شنبه هم مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به ظرفیت‌های استان زنجان در حوزه قرآن اشاره کرد و گفت: تقریباً در همه سال‌ها شرکت کنندگان زنجانی جزو نفرات برتر مسابقات قرآن بودند.

کد خبر 1743533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha