پدر یک ورزشکار در غزه: بمباران اسرائیل به رویای قهرمانی دخترم پایان داد

پدر بانوی قهرمان کاراته‌کار فلسطینی که دخترش براثر بمباران صهیونیست‌ها پایش قطع شده و در وضعیت بدی به سر می‌برد از فدراسیون‌های ورزشی و مقامات مسئول خواست قبل از اینکه دیر شود برای نجات جان دخترش فورا وارد عمل شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آناتولی، نغم ابو سمره، بانوی قهرمان کاراته‌کار فلسطینی که در اثر بمباران رژیم صهیونیستی پای خود را از دست داده است و بر روی تخت مراقبت‌های ویژه در بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیر البلح در مرکز نوار غزه برای مرگ خود می جنگد.

ابوسمره پس از بمباران خانه اش در اردوگاه نصیرات توسط ارتش رژیم صهیونیستی، از ناحیه سر آسیب جدی دید و پایش قطع شد.

وضعیت سلامت

مروان ابوسمره (۶۶ ساله)، پدر نغم ، قهرمان فلسطینی از فدراسیون‌های ورزشی و مقامات مسئول خواست قبل از اینکه دیر شود برای نجات جان دخترش فورا وارد عمل شوند.

ابوسمره گفت: نغم در ۱۷ دسامبر در نتیجه بمباران رژیم صهیونیستی به خانه شان واقع در اردوگاه نصیرات به شدت مجروح شد.

وی افزود: نغم از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی، قطع پای راست، شکستگی در بازوی چپ و دررفتگی کتف شد که وضعیت کلی سلامتش این است.

وی تاکید کرد: نغم قهرمان از همان روز اول مجروحیت به کما رفت و وضعیت سلامتی او روز به روز بدتر می‌شد و  از رسانه‌ها، فدراسیون‌های ورزشی و جهان آزاد  می‌خواهم برای نجات جان دخترش فوراً وارد عمل شوند.

وی به محدودیت امکانات پزشکی در بیمارستان‌های نوار غزه و کمبود تجهیزات پزشکی لازم برای رسیدگی به موارد مشابه دخترش به دلیل تداوم تجاوزات ویرانگر اسرائیل به نوار غزه اشاره کرد  و گفت: تیم های پزشکی برای رسیدگی به وضعیت نغم تلاش زیادی کردند و برای جلوگیری از وخامت و وضعیت سلامتی وی چندین عمل جراحی روی وی انجام دادند.

مسابقات قهرمانی

ابوسمره درباره دختر خود گفت: نغم یک کاراته‌کار درجه یک و قهرمان فلسطین و یک چهره برجسته و شناخته شده ورزشی در کرانه باختری و نوار غزه است و چندین سال است که در نوار غزه و فلسطین قهرمان شده است.

وی اظهار داشت: با بمباران صهیونیست‌ها، رویاهای نغم برای برتری و قهرمانی در مسابقات منطقه ای و بین المللی از بین رفت.

وی با ابراز نگرانی شدید از وضعیت زندگی دخترش به دلیل عدم بهبودی حتی جزئی گفت: از وضعیت سلامتی او می ترسم، نغم به دلیل عدم دسترسی درمان لازم در غزه تا این لحظه بیدار نشده است.

پدر این کاراته‌کار فلسطینی از فدراسیون‌های ورزشی، شورای عالی ورزش و جوانان و همه ورزش‌دوستان جهان درخواست کرد تا برای نجات جان دخترش وارد عمل شده و اجازه دهند او برای درمان کامل به خارج از کشور سفر کند.

کد خبر 1743562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha