هدف غرب از کنار زدن پوشش و ترویج برهنگی، سودجویی از زنان است

امام جمعه شهر قلعه رئیسی با اشاره به اینکه در دوران رضاخان عملا چادر و روسری را از سر زنان کشیدند، گفت:هدف غرب از کنار زدن پوشش و ترویج برهنگی، سودجویی از زنان است.

حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، سالروز کشف حجاب توسط یکی از بی اصالت ترین دیکتاتورهای تاریخ بشریت رضاخان قلدر را یادآور شد و اظهار کرد: رضاخان با این کار زشت به جنگ یکی از ایرانی‌ترین فرهنگ اسلامی مردم ایران یعنی حجاب رفت.

امام جمعه شهر قلعه رئیسی گفت: استعمار پیر بعد از ناتوانی در نسخ و مسخ، در تحریف و حذف دین از جامعه ایرانی در اواخر دوره قاجار به صورت نرم، توسط فرقه ضاله بهائیت و جریان روشنفکری غرب زده مبارزه با عفت، حیا و پاکدامنی را با حمایت از بهائیان بی حیا و تاجران شیطانی فساد و فحشا و شهوت مثل بعضی شاعران و باشگاه های فساد آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در دوران رضاخان عملا چادر و روسری از سر زنان کشیدند و به مبارزه با فطرت بشری پرداختند، گفت: این کار به دلیل تقلید از غرب بود که جهت استفاده از نیروی کار ارزان، سودجویی و تبدیل زن به تابلوی تبلیغاتی پوشش را کنار گذاشته و برهنگی را ترویج کردند.

کد خبر 1743563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha