نیازمند یاری و همراهی متولیان حوزه مساجد هستیم

جعفر نیک نفس با بیان اینکه برای پویایی کانون های فرهنگی هنری نیازمند یاری و همراهی متولیان مسجد هستیم، اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی می تواند حلقه اتصال کانون های مساجد با هیئت امنا، شورای تعالی مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، سرپرست و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با امام جمعه جیرفت دیدار و گفتگو کردند.

جعفر نیک نفس در این دیدار با اشاره به این که فلسفه وجودی کانون های مساجد مقابله با تهاجم فرهنگی است، گفت: در سطح جنوب کرمان ۵۱۰  کانون فرهنگی هنری راه اندازی شده که از این تعداد، ۱۱۰ کانون فرهنگی هنری در شهرستان جیرفت قرار دارد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: امروز دشمن با ابزار رسانه و پمپاژ اخبار دروغ به دنبال تضعیف عقاید و باورهای نسل نوجوان و جوان است.

وی ابراز کرد: کانون های مساجد در صورت برخورداری از حمایت های مادی و معنوی می توانند برنامه های تاثیرگذاری در حوزه جهاد تبیین و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن انجام دهند.

نیک نفس با بیان اینکه برای پویایی کانون های فرهنگی هنری نیازمند یاری و همراهی متولیان مسجد هستیم، اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی می تواند حلقه اتصال کانون های مساجد با هیئت امنا، شورای تعالی مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج باشد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان خاطرنشان کرد: اجرای طرح رشد در دستور کار قرار دارد و با اجرای این طرح به دنبال برگزاری دوره های آموزشی با هدف توانمندسازی مدیران کانون ها هستیم.

وی ابراز کرد: یکی از برنامه هایی که تا پایان سال دنبال می کنیم، فعال کردن پایگاه های قرآنی است و در این راستا کانون های مساجد که پایگاه قرآنی دارند باید پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، با حضور قاریان تلاوت های مجلسی قرآن کریم را برگزار کنند.

نیک نفس عنوان کرد: طرح نوین آموزش قرآن کریم بشری یکی از طرح های آموزشی بسیار خوب در حوزه فعالیت های قرآنی است که در نظر داریم این طرح را در سطح کانون های مساجد اجرا کنیم.

کد خبر 1743564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha