جشن فرشته‌ها در علامرودشت برگزار شد

جشن تکلیف ۱۶۰ دختر دانش آموز منطقه علامرودشت و خیرگو از شهرستان لامرد در بخش علامرودشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شبستان از فارس، به همت کانون های فرهنگی تربیتی شهید بهشتی و کریمه اهل بیت (س) اداره آموزش و پرورش منطقه علامرودشت، جشن تکلیف ۱۶۰ دانش آموز دختر از سراسر مدارس بخش های علامرودشت و خیرگو برگزار شد.

این آیین معنوی که با حضور پرشور والدین، فرهنگیان و جمعی از مسئولین در محل مجتمع فرهنگی مذهبی فاطمیه شهر علامرودشت برگزار شد، سید مهدی هاشمی معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه علامرودشت به ایراد سخن پرداخت.

در این آیین پس از تبیین برخی ملزومات، احکام و مباحث عبادی توسط مربیان، اجرای جُنگ شادی از مربیان تخصصی کودک و نوجوان اجرا شد.

اجرای سرود و نماهنگ، برگزاری مسابقه، شعرخوانی و مسابقه از دیگر برنامه‌های این رویداد فرهنگی مذهبی بود.

 هاشمی معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه علامرودشت در ابتدای این برنامه ضمن خیر مقدم خدمت همه مدعوین و میهمانان ویژه که از لارستان حضور داشتند، گزارشی از روند اجرای این آیین ارائه نمود و اظهار کرد؛ به لطف خداوند برای دومین سال متوالی است که جشن تکلیف تمام دانش آموزان سراسر منطقه در یک مکان به صورت تجمیعی به میزبانی کانون های فرهنگی تربیتی شهید بهشتی و کریمه اهلبیت (س) برگزار می پود.

  در ادامه این آیین، با اجرای گروه هنری برکه لارستان برنامه های شاد و متنوعی برای دانش آموزان اجرا شد و در پایان نیز سوگند نامه توسط دانش آموزان قرائت و لوح هایی به رسم یادبود نیز به عزیزان دانش آموزان اهدا شد.

خبرنگار/محمود صابری زاده

کد خبر 1743663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha