آمادگی گلستان برای اختصاص دبیرخانه دائمی همایش ملی «نقش مذاهب اسلامی در بازآفرینی تمدن اسلامی»

حجت الاسلام دیلم از آمادگی گلستان برای اختصاص دبیرخانه دائمی همایش ملی «نقش مذاهب اسلامی در بازآفرینی تمدن اسلامی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام نورعلی دیلم امروز (چهارشنبه ٢٠ دی) در آیین اختتامیه اولین همایش «نقش مذاهب اسلامی در بازآفرینی تمدن اسلامی» گفت: استان گلستان سرزمین برادری و رنگین کمان اقوام است و همه مردم این استان به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می‌کنند.

رئیس مرکز اسلامی گلستان افزود: دشمن چشم طمع به همه نقاط کشور به خصوص استان های مرزی و مناطق اهل سنت دارد اما با درایت و هوشیاری علمای شیعه و سنی استان، تمامی توطئه های آنان خنثی شده است.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مردم استان گلستان زندگی مسالمت آمیزی دارند و این زندگی ثمره جانفشانی بسیاری از عزیزان شیعه و سنی بوده است.

حجت الاسلام دیلم گفت: در رأس همه مردم استان گلستان نیاز به یک نظریه پرداز بود که آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان در برقراری این وحدت و زندگی مسالمت آمیز تلاش بسیاری کردند.

وی افزود: در استان گلستان شاهد شکوفایی در همه بخش ها بوده ایم و ثمره های بسیار ارزشمندی در استان وجود دارد و جوش و خروش در استان گلستان در حال رخ دادن است.

رئیس مرکز اسلامی گلستان از آمادگی استان گلستان برای برگزاری دومین همایش نقش مذاهب اسلامی در بازآفرینی تمدن اسلامی در سال آینده خبر داد و گفت: همچنین آمادگی اختصاص دبیرخانه دائمی این همایش به استان گلستان وجود دارد.

کد خبر 1743689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha