زوج جوان نکایی به همت بچه های مسجد امام جعفرصادق(ع) روانه خانه بخت شدند

افشارزاده از اهدای جهیزیه به زوج جوان کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این جهیزیه به همت خیران، معتمدان و دغدغه مندان بخش فرهنگی تهیه و اهدا شد.

مجتبی افشارزاده- مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) کوی مهرگان نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: همه تلاش ما در طول سال رفع نیاز نیازمندان و دستگیری از افراد در کانون است و این بار به سراغ زوج جوان مهرگانی رفتیم.

وی افزود: تهیه واهدای کمک جهیزیه به عروس وداماد مهرگانی کاری از سوی خیران و معتمدان بود تا با زندگی و ازدواج آسان، زیر یک سقف زندگی مشترک و شیرین خود را شروع کنند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) کوی مهرگان نکا یادآور شد: به همت مرکز خیریه حوالی بهشت وامام جماعت وامام‌محله مسجد امام‌جعفرصادق (ع) کوی مهرگان شهرستان نکا این اقدام خیر عملیاتی شد و زوج جوان نکایی از جهیزیه آبرومند برخوردار شدند.

زوج جوان نکایی به همت بچه های مسجد امام جعفرصادق(ع) روانه خانه بخت شدند

وی افزود: به همت و تلاش امام جماعت، کانون فرهنگی هنری امام علی(ع)، قرارگاه محله ی مهدوی و هیئت امنا مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا این جهیزیه برای شروع زندگی به این دو جوان اهدا شد.

افشارزاده خاطرنشان کرد: با اهدای جهیزیه به دو جوان که از لحظ اقتصادی وضیعت خوبی نداشتند، تلاش کردیم تا با تهیه جهیزیه مناسب، در راستای ترویج زندگی آسان تلاش کنیم.

وی یادآور شد: در طول سال برای کمک به نیازمندان تلاش داریم و در کنار کمک از خیران، از ظرفیت های بسیج و بسیجیان نیز در پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی بهره می گیریم تا همه با هم برای تعالی و رشد کارهای فرهنگی و اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی گام برداریم.

کد خبر 1743693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha