الگوی سوم زن باید گفتمان عمومی جامعه شود

پازوکی با بیان اینکه تبیین و ترویج گفتمان مقاومت در بین بانوان مهمترین راهکاربرای مصون ماندن از هجمه های دشمنان انقلاب است، گفت: الگوی سوم زن مورد نظر رهبری باید گفتمان عمومی جامعه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  فرشته پازوکی-سرپرست دفتر اموربانوان و خانواده استانداری مازندران در دیدار بانوان دستگاه های اجرایی، سپاه، نیروی انتظامی، حوزه علمیه و استانداری با حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن گرامیداشت یادو نام ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس استان  به ویژه ۳۶شهیده زن این خطه از شمال کشور، اظهار کرد: بانوان این خطه ازشمال کشور با بصیرت و تاسی از سیره فاطمی در عرصه های مختلف نظام پای کار هستند.

وی از تشکیل کارگروه های تخصصی و اقدامات چهره به چهره برای تقویت فعالیت خوزه بانوان و خانواده در دستگاه های اجرایی استان خبر داد وافزود: تلاش داریم خروجی این کارگروه ها جهاد فرزندآوری و افزایش جمعیت استان باشد.

پازوکی به نقش بانوان در صحنه های مختلف نظیر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و... اشاره کرد وگفت: رهبری برای انتخابات ۱۱اسفند ماه سالجاری خطاب به بانوان فرمودند: «مهمترین نقش شما در داخل خانه و ترغیب کردن همسر و فرزندان به فعال بودن در مسئله انتخابات و تحقیق درست است بخصوص که زنان در برخی مسائل از جمله شناخت اشخاص و راهبردها و جریان‌ها، دقیق‌تر و ظریف‌تر از مردها به صحنه نگاه می‌کنند، بنابراین می‌توانید در شناخت نامزدهای انتخاباتی و تشویق به حضور در پای صندوق‌های رأی، نقش مهمی ایفا کنید.»

وی با بیان اینکه چشم انداز دفتر اموربانوان و خانواده استانداری مازندران جهانی سازی سیره حضرت زهرا(س) است، افزود: تحکیم بنیان خانواده را با قوت پیگیریم.

پازوکی با بیان اینکه نوک پیکان دشمن خانواده است، ادامه داد: تبیین و ترویج گفتمان مقاومت در بین بانوان مهمترین راهکاربرای مصون ماندن از هجمه های دشمنان انقلاب است.

وی بابیان اینکه معرفی الگوی موفق زن ایرانی اسلامی به جامعه زنان در دستور کار قرار دارد، گفت: الگوی سوم زن مورد نظر رهبری باید گفتمان عمومی جامعه شود.

سرپرست دفتر اموربانوان و خانواده استانداری مازندران به نگاه امامین انقلاب اسلامی به زن اشاره کرد و افزود: زن می تواند با عفت و حجاب در مسئولیت های اجتماعی و سیاسی حضور داشته باشد.

کد خبر 1743704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha