تولیدمحتوای انتخاباتی برای افزایش مشارکت عمومی ضروری است

عزیززاده گرجی به هجمه های دشمنان انقلاب برای تحریم انتخابات اشاره کرد وگفت: رسانه ها برای افزایش آگاهی مردم به ویژه رأی اولی ها نسبت به دستاوردهای نظام و اهمیت مشارکت در انتخابات تولید محتوا داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در جلسه ستاد انتخابات به میزبانی صداو سیمای مرکز تبرستان با بیان اینکه انتخابات نقطه قوت جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: انتخابات نماد مردم سالاری دینی نظام است.

تولیدمحتوای انتخاباتی برای افزایش مشارکت عمومی ضروری است

وی با بیان اینکه شاخص توسعه یافتگی یک جامعه میزان مشارکت مردم برمی گردد که در جمهوری اسلامی با نام انتخابات محقق خواهد شد، گفت: دشمنان انقلاب ستاد انتخاباتی را زودتر از ما زدندو حضور حداقلی یا تحریم انتخابات را باقوت در دست اجرا دارند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه رهبری همواره از پرداختن زودهنگام به انتخابات پرهیز می کنند اما یازده ماه قبل از انتخابات رهبری چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقامت و مشارکت را طرح می کنند، ادامه داد: انتخابات باید به مانند جشن بزرگ در قاب رسانه ملی در استان جانمایی شود.

وی با بیان اینکه به شدت به دنبال حرکت زایشی برای افزایش مشارکت در انتخابات هستیم، افزود: باید متناسب با ذائقه مخاطب برنامه داشته باشیم.

تولیدمحتوای انتخاباتی برای افزایش مشارکت عمومی ضروری است

عزیززاده گرجی با اشاره به ۹حوزه انتخابیه مازندران، خاطرنشان شد: باید به مردم فرصت دهیم تا بامحوریت انتخابات تولید محتوا داشته باشند.

وی به فعالیت قرارگاه رسام در ستاد انتخابات استان مازندران، گفت: این  قرارگاه فرهنگی و اجتماعی به دو بخش مردمی و دولتی با ابتناء بر فرمایشات امام خامنه‌ای در خصوص انتخابات جاری، چهار مولفه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت راپیگیری خواهد کرد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه ۳۲کمیته ذیل این قرارگاه فعالیت دارند، اذعان کرد: کمیته احزاب و تشکل های مذهبی و سیاسی، کمیته هیات های مذهبی، کمیته تشکل های مردم نهاد، کمیته انجمن های علمی، کمیته دانشجویان، کمیته فرهنگیان، کمیته روستایی، کمیته فعالان صاحبان مشاغل دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نظیر موسسات فرهنگی، کانون های تبلیغات و آگهی و...، کمیته ایثارگران، اتاق بازرگانی، کمیته کارآفرینان، کمیته شوراهای اسلامی، کمیته ورزشکاران، کمیته نمایندگان ادوار به جزء نمایندگان داوطلب، کمیته معاونان سیاسی امنیتی و استانداران ادوار  برای رسیدن به گفتمان مشترک برای برگزاری انتخابات باشکوه گردهم خواهند آمد.   

وی  گفت: مرحله اول رسام، راهبرد مشارکت بوده که اهمیت آن با توجه به حجم گسترده تبلیغات دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی و ناامید کردن مردم از انتخابات، از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.
عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه در این مرحله رسام از سه‌ اتاق تخصصی بهره‌خواهد برد، تصریح کرد: اتاق اول اتاق رصد و پایش وضعیت است که در این اتاق وضعیت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان و کشور مورد پایش قرار می گیرد.  
وی یاد آورشد: این اتاق را متخصصین رسانه، روان‌شناسی، مدیریت، آمار و علوم سیاسی تشکیل خواهند داد.
عزیززاده گرجی با بیان اینکه اتاق دوم قرارگاه رسام، اتاق گفتمان خواهد بود، افزود: این اتاق را که اعضای آن تشکل‌های دانشگاهی، تشکل‌های مردم‌نهاد، نمایندگان اصناف، نخبگان فرهنگی و سیاسی و نمایندگان ادوار استان تشکیل می‌دهند مواد خام و پیشنهادات اتاق وضعیت را به موضوعات گفتمانی در قالب نشست‌های تبیینی، پرسش‌و پاسخ و تریبون آزاد بدل می کنند.
وی اضافه کرد: همچنین اتاق سوم این قرارگاه، اتاق تولید محتوا خواهد بود. این اتاق که از متخصصین رسانه، صداوسیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و تشکل‌های مردم‌نهاد بهره می‌برد تولیدات اتاق گفتمان را در قالب ویدئو، صوت، پادکست‌های تبلیغاتی و... برای فضای عمومی منتشر خواهد کرد.

عزیززاده گرجی بابیان اینکه اگر قرار مشکلات کشورحل بشود فقط با انتخابات امکان پذیر خواهد بود باید این گفتمان با ابزار هنر تبیین شود، گفت: تمامی انیمیشن ها وکارتون های غربی ها با بهره گیری از فکر و اندیشه فیلسوفان تولید می شوند که این رویه باید در کشور باب شود.

وی با بیان اینکه کیلدواژه های راهبردی رهبری نظیر ایران قوی، اقتدار، پیشرفت و ... برای تولید محتوای انتخاباتی مورد توجه باشد، افزود: باید آگاهی مردم به ویژه رأی اولی ها نسبت به دستاوردهای نظام و اهمیت مشارکت در انتخابات افزایش داده شود.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه تقویت ظرفیت های مردمی برای برگزاری انتخابات باشکوه باید مورد توجه باشد، گفت :باید ساز وکار توزیع و بازنشر محتوای انتخاباتی به میزان تولید دیده شود.

وی برلزوم دستاورد های دولت سیزدهم تاکید کرد و افزود: آیت الله رئیسی نماینده نظام است باید عملکرد دولت برای مردم تبیین شود.

کد خبر 1743714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha