دشمن از پیشرفت زن ایرانی اسلامی هراس دارد

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به نقش انکار ناپذیر بانوان در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، گفت: دشمن از پیشرفت زن ایرانی اسلامی هراس دارد و با استفاده از سلاح بی حجابی به دنبال منزوی شدن بانوی مسلمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه در مازندران در نشست با فرشته پازوکی-سرپرست دفتر اموربانوان و خانواده استانداری مازندران با همراهی بانوان دستگاه های اجرایی، سپاه، نیروی انتظامی، حوزه علمیه و استانداری ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای حادثه تروریستی کرمان و گرامیداشت یادو نام شهدای مظلوم غزه، با بیان اینکه مقاومت مردم غزه باتاسی از تفکر مقاومت سردار قاسم سلیمانی درجریان است، اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی الگوی سون زن را برای جامعه بانوان ترسیم نمودند که این الگوی شرعی باید گفتمان عمومی شود.

وی با بیان اینکه در الگوی سوم زن مسئولیت های اجتماعی مطابق با شایسته سالاری اعطا میشود، گفت: در این الگو زن باید جهاد حجاب و عفاف، خانواده، خانه داری، فرزند پروری و همسرداری مورد توجه بانوان باشد.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه بانوان به درستی نشان دادند که خوب درس می خوانند و در عرصه خانواده و جامعه نقش آفرین هستند، افزود: فارغ التحصیلان دانشگاهی و حوزوی از جامعه بانوان سخنور، اهل قلم و علم هستند.

وی به شایسته های جامعه زنان در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب از پیشرفت علمی و معنوی بانوان هراس دارند.

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به نقش انکار ناپذیر بانوان در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، بیان کرد: بانوان در مبارزه با انواع فتنه ها نقش کلیدی دارند.

وی با بیان اینکه دشمن برای تضعیف خانواده اسلامی جایگاه مادر را نشان رفته است، ادامه داد: دشمن به دنبال اشاعه فساد در جامعه بانوان است و می خواهد محجبه ها منزوی شوند.

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم جهاد تبیین در حوزه خانواده و عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: حفظ دین در آخر الزمان سخت و طاقت فرساست باید برای حفظ دین همگان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه قوانین حوزه جمعیت و فرزندآوری باید به درستی پیاده سازی شوند، خاطرنشان شد: بانوان فعال در حوزه جمعیت باید برای تحقق مشوق های فرزندآوری مطالبه گرباشند.

کد خبر 1743727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha