هیأت مذهبی پیشرو در جهاد تبیین باشند

حجت الاسلام درخشنده با بیان اینکه اعتکاف فرصتی مغتنم برای تحقق منویات رهبری در حوزه جهاد تبیین است، گفت: هیأت مذهبی پیشرو در جهاد تبیین باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام علی اکبر درخشنده_ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران، چهارشنبه (۲۰دی) در گردهمایی تخصصی روسای شورای هیئات مذهبی شهرهای مختلف مازندران در مسجد زینبیه نکا اظهار کرد: این‌جلسات با هدف هم افزایی و ظرفیت افزایی و توسعه در بین هیات مذهبی مازندران برگزار شد تا با همفکری برای پیشرفت در این بخش گام برداریم.

وی افزود: امروز سالگرد شهادت امیرکبیر است که حسینی زیست و حسینی به شهادت رسید و هیاتی زندگی کرد و حضرت آقا از هیاتی ها و امام‌حسینی ها انتظار جهاد تبیین دارد و هیات مذهبی کانون جهاد تبیین است.

هیأت مذهبی پیشرو در جهاد تبیین باشند

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: امیرکبیر در بستر روضه و هیات و شیر پاک پدر و لقمه حلال پدر امام حسینی شد و با بهائیت مقابله کرد و ما تریبون دار روضه ها و هیات ها هستیم و باید با اقامه هر چه بیشتر هیات، بستر جهاد تبیین تبیین فراهم کنیم و بدانیم خالصانه عمل کردن موجب عاقبت بخیری است.

حجت الاسلام درخشنده گفت: کمیته هیأت و تشکل های دینی دهه فجر در تبلیغات اسلامی شکل‌گرفته و باید روایت خدمت داشته و شاعر، سخنران و مداحان‌ما از پیشرفت انقلاب اسلامی برای مردم بگویند.

وی افزود: نسبت به انقلاب و خون شهدا وظیفه داریم و یکی از وظایف مهم‌ما تبیین و روشنگری است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: افزایش شور و اشتیاق مردم به رهبری و انقلاب، وظیفه‌ما مهم ماست و ایستگاه های مختلف صلواتی و نمایشگاه برگزار می شود.

هیأت مذهبی پیشرو در جهاد تبیین باشند

وی افزود: رهبری به اعتکاف استناد دارند که در بهمن‌ماه دارند و هیات ها باید نقش درستی در جریان اعتکاف داشته و در معرفت افزلیی، مناجات خوانی ها و... اهتمام داشته باشیم.

حجت الاسلام درخشنده گفت: اعتکاف و هیأت تخصصی برگزار کنید و همه را وارد کنید و اعتکاف تخصصی اشخاص و اصناف را برگزار و در آخر اعتکاف، هیأت تخصصی برای آنان تشکیل دهید تا در جریان‌جهاد تبیین تلاش شود.

کد خبر 1743733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha