ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه است

سبحانی نیا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جامعه و عاملی مهم برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن و کاهش آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، نریمان سبحانی نیا، امروز(۲۰ دی)، در آیین به صدا درآمدن زنگ شهادت ۶۸ شهید دانش آموز در مدرسه ۶۸ دانش آموز شهید خیابان رودکی بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل نو لازمه مقابله با آسیب های اجتماعی و هجمه های فرهنگی دشمن است.

مدیرکل آموزش و پرورش بروجرد افزود: ترویج فرهنگ شهید و شهادت عاملی برای ممانعت از فساد، یبکاری و انواع جرائم است.

وی در ادامه با بیان اینکه هماه ما مدیون و مرهون خون شهدا هستیم، عنوان کرد: همانگونه که شهدا از جان خود گذشتند ما نیز باید از مقام و موقعیت‌های خود بگذریم تا بتوانیم ادامه دهنده راه آنها باشیم و به جامعه مطلوب و ایده‌آل دست یابیم.

سبحانی نیا بیان کرد: شهدا همواره در وصیت‌نامه‌های خود بر پشتیبانی از ولایت فقیه در مقام عمل تاکید داشتند و عمل به وصیت شهدا باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید راه شها را ادامه دهیم، بیان کرد: نسل امروز باید با تلاش در سنگر علم و دانش آینده کشور را بسازند و با تاسی از شهیدان دانش آموز و راه شهید سلیمانی انقلاب را به دنیا صادر کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش بروجرد در پایان عنوان کرد: برپایی یادواره و کنگره شهدا فصتی برای احترام به مقام شهید و زنده نگه داشتن یاد و نام آنان است.

کد خبر 1743751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha