اولین کاروان راهیان نور فرهنگیان سرایان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

اولین کاروان راهیان نور متشکل از فرهنگیان شهرستان سرایان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مدیر آموزش وپرورش شهرستان سرایان امروز (۲۱ دی) در مراسم بدرقه کاروان ۲۵ نفری فرهنگیان این شهرستان از برنامه ریزی برای برخورداری همکاران علاقمند جهت شرکت در  اردوهای راهیان نور خبرداد و گفت: در این برنامه ریزی برگزاری اردوهای راهیان نور برای دانش آموزان نیز تدارک دیده خواهد شد.


احمد طاهری هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را گسترش فرهنگ ایثار و شهادت توصیف کرد و سوغات این سفر را آوردن عطر معنوی فرهنگ جهاد و شهادت و پایداری در مسیر ارزش ها عنوان کرد.


به گفته وی، برگزاری اردوهای راهیان نور به صورت استانی با هماهنگی سازمان بسیج دانش آموزی و سازمان بسیج فرهنگیان استان و کانون بسیج فرهنگیان شهرستان سرایان برنامه ریزی شده است.


طاهری در ادامه یادآور شد: شرکت کنندگان در این اردو به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی اروندکنار والفجر8، شلمچه، مسجدخرمشهر، طلاییه، شهدای هویزه و معراج شهدای اهواز و... بازدید می‌کنند.


شایان ذکر است در مراسم بدرقه این افرادکه با حضور  امام جمعه ، معاون عمرانی فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه پاسداران  و اعضای ستادی مدیریت  آموزش و پرورش سرایان   حضور داشتند امام جمعه سرایان در سخنانی بر بهره برداری هرچه بیشترافراداعزامی  از این  سفر معنوی در کنار یادمانهای شهدا تاکید کرد.


 در پایان  یکی از مداحان وذاکران  اهل بیت و از یادگاران دوران دفاع مقدس با ذکر  مداحی  این کاروان را بدرقه کرد.

کد خبر 1743782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha