آخرین وضعیت مصدومان جنوب کرمان حادثه تروریستی 13 دی

دی ماه همزمان با چهارمین سالگرد شهید سلیمانی با دو انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان ۲۸۴ نفر زخمی و مجروح شدند و از این تعداد ۱۲ نفر جنوب کرمانی بودند، تاکنون ۹۴ نفر به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند که از این تعداد ۲ شهید متعلق به جنوب کرمان است.

خبرگزاری شبستان - جنوب کرمان، مهدیه شعبانی؛

۱۳ دی ماه همزمان با چهارمین سالگرد شهید سلیمانی با دو انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان ۲۸۴ نفر زخمی و مجروح شدند و از این تعداد ۱۲ نفر جنوب کرمانی بودند، تاکنون ۹۴ نفر به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند که از این تعداد ۲ شهید متعلق به جنوب کرمان است.

وزیر بهداشت در تازه ترین اظهارات خود گفته؛ در حال حاضر ۴۷ مجروح حادثه تروریستی کرمان در بیمارستان بستری هستند که از این تعداد ۲۰ نفر بد حال می باشند و اما وزیر کشور هم از شناسایی هویت عوامل انتحاری‌ گلزار شهدای کرمان خبر داده و گفته؛ برخی از عناصر مرتبط با این حادثه دستگیر شده اند.
او همچنین افزوده؛ سطح امنیتی مراسم بالا بوده و همه پیش‌بینی‌های لازم تا محیط قابل توجهی از آن منطقه مراسم تأمین شده بود اما انفجار تروریستی در خارج از رینگ حفاظتی رخ داده است.

آخرین وضعیت مصدومان جنوب کرمان حادثه تروریسی 13 دی

حال یکی از مجروحین مساعد نیست 

احمد بلندنظر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در حمله تروریستی ۱۳ دی ماه در گلزار شهدای شهر کرمان تعداد ۸ نفر از همشهریان جیرفتی مجروح شدند.

فرماندار جیرفت افزود: در بین این حادثه دیدگان یک مادر و دختر دانش آموز بودند و که به لطف خداوند از بیمارستان مرخص شده اند.

وی بیان کرد: تاکنون ۶ نفر از حادثه دیدگان در این حمله تروریستی از بیمارستان های کرمان مرخص شده اند اما متاسفانه حال یکی از مجروحین مساعد نیست و همچنان در بخش آی سی یو یکی از بیمارستان های کرمان بستری است و از خداوند متعال برای او شفای عاجل مسئلت داریم.

آخرین وضعیت مصدومان جنوب کرمان حادثه تروریسی 13 دی

بلندنظر اظهار کرد: یک نفر هم از حادثه دیدگان روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد که اعضای بدن این شهید والامقام به بیماران نیازمند اهدا شد.

فرماندار جیرفت ادامه داد: شهید میثم حسینی از آنجایی که خادم امام رضا (ع) بود پیکر مطهرش به مشهد مقدس بردند تا زائر امام رئوف باشد و اکنون هم پیکر مطهر شهید حسینی در راه بازگشت به کرمان است.

وی عنوان کرد: فردا صبح پیکر مطهر شهید در گلزار شهدای شهر کرمان به طواف مزار شهید سلیمانی می رود و سپس برای وداع با همکارانش برای ساعتی مهمان اداره کل آموزش و پرورش استان خواهد بود.

بلندنظر اضافه کرد: با توجه به اینکه والدین شهید سید میثم حسینی در بخش هنزاء شهرستان رابر زندگی می کنند فردا پیکر مطهر شهید برای وداع با خانواده و مردم به هنزاء برده می شود.

فرماندار جیرفت گفت: فردا ظهر حوالی ساعت ۱۲ و نیم ظهر مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حسینی از چهار راه اول بهشت زهرای جیرفت به طرف گلزار شهدا برگزار خواهد شد و در گلزار شهدا به خاک سپرده می شود.

آخرین وضعیت مصدومان جنوب کرمان حادثه تروریسی 13 دی

شهادت یک فاریابی در حادثه تروریستی کرمان

یوسف میرشکاری گفت: در حمله تروریستی گلزار شهدای شهر کرمان تعداد ۴ نفر از شهروندان فاریاب مجروح و زخمی شدند.

فرماندار فاریاب افزود: تعداد سه نفر از مجروحین از بیمارستان های کرمان مرخص شدند و یکی از مجروحین نیز به دلیل شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی بیان کرد: شهید صالح محمدی سلیمانی از عشایر غیور شهرستان فاریاب شهید حادثه تروریستی گلزار شهدای شهر کرمان است که ۱۵ دی ماه پیکر مطهر این شهید بر دستان مردم قدرشناس شهرستان فاریاب در روستای عشایری محمدی به خاک سپرده شد.

آخرین وضعیت مصدومان جنوب کرمان حادثه تروریسی 13 دی

میرشکاری با اشاره به این که شهید در شرکت خصوصی مشغول به کار بود، عنوان کرد: شهید محمدی سلیمانی متولد ۱۳۵۸ دارای ۳ فرزند یک دختر و سه پسر بود، دختر شهید ازدواج کرده است و یکی از فرزندان پسرش کلاس چهارم ابتدایی و دیگری سه سال سن دارد.

کد خبر 1743786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha