طرح شهید عرب در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح شهید علی عرب با هدف تعمیرات سرمایشی و گرمایشی در مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسنعلی عزت خواه» امروز در نشست قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قرارگاه عدالت تربیتی با هدف استفاده از توان و ظرفیت دستگاه های عضو در راستای حل مشکلات آموزش و پرورش تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در طرح شهید عرب در فاز اول تعمیر و بهسازی سیستم گرمایشی و سر مایشی۶۵ مدرسه در استان انجام می گیرد گفت: انتظار می رود با توجه به گستردگی و پراکندگی مدارس آموزش و پرورش دستگاههای عضو از ظرفیت‌های موجود خویش برای رفع مشکلات گرمایشی مدارس استفاده کنند.

محمد رضا عامریان مسئول اجرا و پیگیری طرح شهید عرب در وزارت آموزش وپرورش در وبینار با این نشست، گفت: سازمان نوسازی و تجهیز مدارس پس از اعلام قرارگاه جهادی و عدالت تربیتی باید لوازم و قطعات مورد نیاز برای تعمیرات را به مدارس هدف تحویل و مدارس نیز با کمک گروه های جهادی تخصصی، خیرین و اولیاء مربیان نسبت به تعویض و نگهداری از تجهیزات اقدام نمایند.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر نیز در این نشست گفت: در طرح شهید عرب با همکاری دستگاه های عضو مدارسی که نیاز به تعمیرو بهسازی سیستم گرمایشی و سر مایشی دارند شناسایی و نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام خواهد شد.

ابراهیم رستار افزود: هدف طرح بهینه سازی وتعمیرات لوازم گرمایشی و سرمایشی معیوب در مدارس و باز گشت مجدد آنها به چرخه فعالیت و همچنین ترویج و تعمیق فرهنگ و روحیه تعامل، همکاری، مسئولیت اجتماعی و کار و تلاش وحرکت های جهادی در میان دانش آموزان و همکاران است.

گفتنی است در این نشست که به منظور برنامه ریزی بهتر، دقیق تر و طراحی برنامه های عدالت محور برگزار شد در مرحله نخست پنج منطقه کم برخوردار دیشموک، لوداب، پیچاپ باشت، عشایر، مارگون و مناطق حاشیه ای شهر یاسوج جهت اجرای این طرح معرفی شدند.

کد خبر 1743817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha