نماز جمعه پایگاه بصیرت و معنویت است

امام جمعه اشترینان نماز جمعه را پایگاه بصیرت و معنویت خواند و گفت: شرکت در نماز جمعه سفارش قرآن به مومنین است و همه باید پای کار نماز جمعه بیایند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام عبدالله حاجی وند، امروز(۲۱ دی)، در جلسه ای که با معتمدین و جمعی از مردم برگزار شد، اظهارداشت: نماز جمعه سفارش قرآن به مومنین است و همه باید پای کار نماز جمعه بیایند.

امام جمعه اشترینان افزود: وظیفه ایمانی همه ما اقتضا می کند که با تمام وجود جهت هرچه باشکوتر نماز جمعه گام برداریم.

وی در ادامه با ذکر آیاتی از قرآن کریم و روایات معصومین(ع) در رابطه با دعوت مردم به نماز جمعه گفت: نماز جمعه سنگر مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن و بصیرت افزایی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آسیب های اجتماعی در جامعه عنوان کرد: راه مقابله با آسیب ها بصیرت افزایی و روشنگری است.

حجت الاسلام حاجی وند بیان کرد: انتظار می رود مبلغان در انجام فعالیت های تبلیغی به مسائل روز جامعه توجه داشته باشند و با بصیرت افزایی بین نسل نو سد راه آسیب های اجتماعی شوند.

وی خانواده ها را کانون تربیت خواند و گفت: دشمن امروز فروپاشی کانون خانواده و ضربه زدن به باور و اعتقادات جوانان را هدف قرار داده است، آگاهی خانواده و تربیت صحیح فرزندان برای مقابل با این هجمه ها ضروری است.

امام جمعه اشترینان بیان کرد: از فرصت ها و ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای باید درجهت برطرف شدن مسائل و مشکلات و چالش ها استفاده شود.    

کد خبر 1743831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha