خانواده‌ها باید برای تربیت معنوی فرزندان تلاش کنند

حجت‌الاسلام خاکی، گفت: خانواده‌ها باید با شیوه‌های صحیح در جهت تربیت معنوی، افزایش معنویت و ارتباط فرزندان با خداوند سبحان گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام محمد خاکی، در اجلاس سراسری نماز ویژه کارکنان‌ و خانواده‌های آماد و پشتیبانی منطقه جنوب غرب نزاجا اظهار کرد: خانواده‌ها باید در جهت دعوت فرزندان به سمت نماز بکوشند و این دعوت صرفا با حرف نیست بلکه باید خود خانواده‌ها در ابتدا به آن عمل کنند تا فرزندان ببینند.

هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان، افزود: نوع و کیفیت دعوت کردن فرزندان به سمت نماز بسیار مهم است و این دعوت باید به زیباترین، شیواترین و لطیف‌ترین شکل باشد.

وی تصریح کرد: از خانواده‌ها انتظار می‌رود مواظب رفتارهای خود باشند تا مبادا این رفتارها موجب ایجاد زدگی و دافعه در فرزندان آنها شود.

حجت‌الاسلام خاکی، عنوان کرد: ضرورت دارد خانواده‌ها با شیوه‌های صحیح در جهت تربیت معنوی، افزایش معنویت و ارتباط فرزندان با خداوند سبحان گام بردارند.

وی بیان کرد: یکی از موضوعاتی نباید از آن غافل شویم، تشویق فرزندان است چرا که تشویق بسیار برای فرزندان بسیار موثر خواهد بود.

هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان، در ادامه به بیان مطالبی پیرامون جایگاه نماز و اجلاس نماز پرداخت.

کد خبر 1743869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha