از ظرفیت مساجد در محلات مختلف برای برگزاری جشن های انقلاب اسلامی بهره گیری شود

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت:36محله، و وجود مساجد متعدد در شهرستان ورامین می تواند زمینه ساز 36 جشن انقلاب محله ای با محوریت مساجد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ورامین در اولین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین گفت: کشور ما در حال حاضر در یک شرایط خاص و ویژه قرار دارد و ایران اسلامی در خط مبارزه با جبهه کفر قرار دارد و انسجام بخشی جبهه مقاومت توسط ایران صورت می گیرد و قطعا این دهه فجر برای ما مهم و حیاتی است.

وی افزود: دهه فجر و انتخابات سال جاری علاوه بر انسجام داخلی بحث ماهیت جبهه مقاومت را نشان خواهد داد و حضور در مراسم 22 بهمن و انتخابات چندین پیام دارد که دشمنان را از این مردم بازهم ناامید خواهد کرد و به مردم فلسطین و غزه نشان خواهد داد که جبهه پشتیبان آنها همچنان با پشتیبانی مردمی از آنها حمایت خواهد کرد.
درویشی حضور مردم در برنامه ها و انتخابات را به مانند سوخت موشک برای جبهه مقاومت دانست و تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت پیروزی حضور مردم در تکالیف خود است و مقام معظم رهبری نیز بر حضور مردم با تمام توان اشاره کردند و و آن را راه سعادت برای کشور دانست و این یک وظیفه برای ما مسئولین بسیار حساس و سنگین است.
فرماندار ویژه ورامین ادامه داد: طراحی برنامه ها با بستر سازی مشارکت حداکثری مردم یک نقطه عطف خواهد بود و باید خود مردم شریک در اجرای برنامه های انقلاب باشند و این تضمین کننده حضور حداکثری در 11 اسفند خواهد شد.
وی بهره گیری از دانش آموزان و دانشجویان را خواستار شد و گفت: دادن مسئولیت به دانش آموزان و دانشجویان و بهره گیری از ذهن خلاق جوانان می تواند آنها را با گفتمان انقلاب اسلامی بیش از پیش آشنا کند.
درویشی مساجد را به مانند همیشه تاثیر گذار دانست و بیان داشت: آحاد مردم در مساجد و بهره گیری از نظرات خود مردم در مساجد یک انگیزه برای مشارکت حداکثری خواهد بود و ما نباید مردم را از خودمان جدا کنیم و در ادارات و نهادها باید از اول بهمن ماه تا 11 اسفند برنامه ریزی برای اعتماد سازی و تکریم ارباب رجوع صورت گیرد و بهترین تبلیغ در این ایام ارائه خدمات مطلوب به مردم است 
معاون استاندار تهران یک پیشنهاد ویژه برای بهره گیری از ظرفیت محله و مسجدی داد و گفت: 36محله و وجود مساجد متعدد در شهرستان ورامین می تواند زمینه ساز 36 جشن انقلاب محله ای با محوریت مساجد باشد و در دهه فجر باید دستگاه های اجرایی میز خدمت و حل مسائل محله را دنبال کنند و این می تواند یک جنب و جوش مثبت برای تمامی شهرستان گردد و زمینه ساز برگزاری انتخابات باشکوه شود و  اگر تمرکز بر امید آفرینی باشد اینگونه مراسم ها انگیزه مردمی برای حضور قوی در انتخابات پیش رو باشد. 
فرماندار ویژه ورامین در پایان همدلی و هم افزایی با محوریت رسانه را خواستار شد و بیان  داشت: اگر نکات مثبت برجسته شود و مسائل منفی نیز با رعایت انصاف توسط اصحاب رسانه ارائه شود می تواند در یکماه 11 بهمن تا 11 اسفند با مخابره امیدآفرینی برای این مناسبت های بزرگ و حساس مورد توجه قرار گیرد و مقرر گردیده است  تریبون های آزاد با شناسایی ظرفیت ها و چالش های انتظارات مردمی در محلات پررفت و آمد برگزار شود.

کد خبر 1743882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha