حمله آمریکا و انگلیس به یمن جلوه دیگر از وحشی گری غرب است

امام جمعه شهرستان قرچک گفت:حملات بامداد امروز نیروهای وحشی آمریکا و انگلیس با پشتیبانی چند کشور دیگر به یمن، اقدامی خود سرانه، خلاف قانون، نقض آشکار تمامیت عرضی یمن و قوانین بین المللی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه سیاسی نمازجمعه این هفته این شهرستان در جمع نمازگزاران اظهارداشت:امروز دنیا در مقابل تفکر تحمیلی استکبار ایستاده است، آمریکا ادعا دارد برای منطقه نقشه جدید کشیده است، نقشه جغرافیای سیاسی غرب آسیا به نفع مقاومت تمام شده است، جمهوری اسلامی با کمال اقتدار از حق خود دفاع میکند.

وی افزود: خیلی راحت و شجاعت دیروز نفت کش سرکش و سارق آمریکا را در دریای عمان، توسط یمن توقیف شد این همان نفت کشی است که ماه های گذشته نفت ما را توسط آمریکا دزدیده است، خیال کرده اند با تغییر اسم نفت کش نیرو های ما آنان را شناسایی نمی‌کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی رشادت های جبهه مقاومت را الگو برای مسلمانان دانست و  بیان داشت: دشمن بداند، زمین، هوا و دریا تحت رصد دقیق نیروهای جان بر کف و انقلابی ما است عوامل پشتیبانی صهیونیستی، هرکسی که میخواهد باشند چه آمریکا و چه اروپا مورد رصد نیرو های مقاومت هستند.

امام جمعه قرچک با محکوم کردن حملات به یمن اظهار داشت: حملات بامداد امروز نیروهای وحشی آمریکا و انگلیس با پشتیبانی چند کشور دیگر به یمن، اقدامی خود سرانه، خلاف قانون، نقض آشکار تمامیت عرضی یمن و قوانین بین المللی است و شدیداً محکوم است.

وی ادامه داد: آمریکا میخواهد رسوایی شکست در غزه را جبران کند، هدف آنان انحراف و تغییر جهت فکری افکار عمومی دنیا از غزه به یمن است اما کور خوانده و به هیچ نتیجه ای نخواهد رسیدیمن به آمریکا و انگلس هشدار دارد، تهدید کرد که آماده انتقام سخت باشند و بهای سنگینی باید بپردازند.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان گفت: شخص بایدن با وقاحت تمام اعلام کرد با کمک انگلیس، استرلیا، بحرین، کانادا و هلند به یمن حمله کرده است، مهم اینجاست بلافاصله پس از حمله بامداد امروز به یمن، مقامات این کشور صراحتا با بیان نیت اصلی آنان اعلام کردند به هیچ عنوان دست از حمایت غزه بر نخواهند داشت.
 

کد خبر 1743935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha