حضور در انتخابات فرصتی برای تعیین سرنوشت کشور است

حجت‌الاسلام نکونام حضور در انتخابات را فرصتی برای تعیین سرنوشت کشور دانست و گفت: انتخابات موضوعی مهم برای کشور و همواره مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲۲ دی) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، بر حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: مسئولان باید تا جایی که به ارکان نظام آسیبی وارد نشود افراد مختلف را تایید صلاحیت کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری حضور در انتخابات را فرصتی برای تعیین سرنوشت کشور دانست و افزود: انتخابات موضوعی مهم برای کشور و همواره مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است، اظهار کرد: هدف دشمن از ابتدای شکل گیری انقلاب نابودی و سیطره بر آن بوده است ولی به مدد الهی و حضور مردم در صحنه همواره ناکام مانده اند.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به توقیف نفتکش آمریکایی توسط نیروی دریایی ارتش، تصریح کرد: این عمل شجاعانه نشان داد که جمهوری اسلامی تاوان اقدامات خصمانه دشمنان را در زمان خود می دهد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره دستگیری عوامل حادثه تروریستی کرمان، خاطرنشان کرد: این اقدام بزدلانه که به اسم داعش و با حمایت پشتیبانان تروریست ها شکل گرفت قطعاً پاسخ محکمی خواهد داشت.

کد خبر 1743949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha