فعالیت و قدرت گیری داعش در منطقه در راستای منافع اسرائیل است

امام جمعه منطقه خیرآباد ورامین گفت: فعالیت و قدرت گیری داعش در منطقه در راستای منافع تل آویو است، زیرا در یک دهه اخیر داعش تنها در راستای منابع رژیم صهیونسیتی گام برداشته و برمی‌دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام داود محمدیاری امام جمعه منطقه خیرآباد ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ماه رجب، اظهار کرد: در ماه رجب قرار داریم، امیدوارم که بتوانیم بهترین استفاده معنوی را از این ماه پر برکت ببریم.
وی گفت: در این ماه پربرکت رجب باید دست یاری به سمت خدا دراز کنیم و از خدای متعال طلب مغفرت و همچنین دعا برای نزولات آسمانی کنیم.
امام جمعه خیرآباد با اشاره به مسأله داعش و عملیات هوایی که در برخی ها کشورها انجام می دهد، افزود: داعش همان یار کمکی رژیم صهیونسیتی است که به دستان مبارک و پر قدرت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی تار و مار شد و کسانی که که بدنبال است هستند که رهروان آن شهید بزرگوار را از میان ببرند بدانند که آنان نیز به زودی از بین رفتنی هستند.
حجت الاسلام محمدیاری بیان کرد: امروز که رژیم صهیونسیتی در حال متزلزل شدن هستند پس مانده های داعش در حال کمک رسانی به این رژیم غاصب هستند.
وی خاطرنشان کرد: گروه تروریستی داعش با فعال کردن خسته های خفته خودش با انجام عملیات های تروریستی و انتحاری در کشورهای حامی فلسطین علاوه بر منحرف کردن افکار عمومی جهان از تداوم نسل کشتی در غزه تلاش کرده که در مسیر عملیات های محور مقاومت علیه رژیم صهیونسیتی سنگ اندازی و با راه اندازی عملیات تروریستی، بازیگران محور مقاومت را درگیر بحران داخلی خودش کند.
خطیب جمعه خیرآباد گفت: اقدامات گروه تروریستی داعش و اظهارت مقامات رژیم صهیونسیتی حکایت از این دارد که فعالیت و قدرت گیری داعش در منطقه در راستای منافع تل آویو است، زیرا در یک دهه اخیر داعش تنها در راستای منابع رژیم صهیونسیتی گام برداشته و برمی‌دارد.
حجت‌الاسلام محمدیاری در پایان افزود: داعش بدنبال این است که با ناامنی کشور و عملیات های تروریستی مثل حادثه تروریستی کرمان، امنیت جمهوری اسلامی را به خطر بیاندازد تا مردم در پای صندوق های رای در انتخابات ۱۱ اسفند ماه حضور پیدا نکند و بدانند به این هدف نخواهند رسید.
 

کد خبر 1743956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha